اردیبهشت 8, 1403

بهترین صفحه‌های اینستاگرام برای خوره‌های ماشین

اینستاگرام با داشتن حدود ۵۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا تونسته به‌خوبی شکلای جور واجور سلیقه‌ها رو تحت پوشش خود بذاره. هر فردی با هر نوع علاقه‌ای می‌تونه، صفحه‌های دلخواهش رو یافته و اون‌ها رو دنبال کنه.
بعضی‌ها فقط عکاسی یا هنرهای تجمسی رو دوست دارن، اما یه سریای دیگه به موضوعات هیجان‌انگیزی مثل ورزش‌های خاص یا خودرو هم علاقه‌مند هستن.

اگه شمام جزو کسایی هستین که اتومبیل‌های لوکس و اسپرت براشون جذابیت داره، پیشنهاد می‌کنیم در اینستاگرام، صفحه‌هایی که در این بخش فعالیت دارن رو دنبال کنین. واسه اینکه بدونین کدوم‌یه از این اکانتا، بهتر بوده و بیشتر می‌تونن نیاز روحی شمارو برآورده کنن، تعدادی از بهترینشون رو براتون انتخاب و در ادامه معرفی کرده‌ایم.

petrolicious

کالیفرنیا نه‌تنها آب‌وهوای بسیار خوبی داره، بلکه یکی از بهترین ایالت‌ها واسه ماشین‌های تاریخی حساب می‌شه. به‌طوری‌که می‌توان گفت «Golden Stat» بهشت مجموعه‌دارها و عکاسان اتومبیله. تیم تحریریه Petrolicious  هم با در نظر گرفتن همین مسائل، جذاب‌ترین ماشین‌ها رو در سطح خیابون شکار کرده و تصاویر اون‌ها رو در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد. این گروه واسه آدمایی که ماشین‌های قشنگتر دوست دارن، هشتگ #DriveTastefully رو تعریف کرده.

gfwilliams

این صفحه به عکاس اختصاصی خودرو به نام GF Williams تعلق داره که واسه گرفتن تصاویر دلخواه خود به مکان‌های مختلفی سفر می‌کنه. در صفحه ایشون هر نوع خودرویی رو می‌تونید پیدا کنین و به دسته خاص از ماشین‌ها محدود نمی‌شه. عکس‌هایی که ایشون از خودروها می‌گیرد، از نظر نورپردازی بسیار عالی هستن.

amyshorephotography

در این صفحه علاوه بر اطلاعات فنی اتومبیل‌ها، می‌تونید از عکس‌های بسیار زیبای عکاس انگلیسی به نام Amy Shore لذت ببرین. هر مدل خودرویی که بخواین در این صفحه پیدا می‌شه.

نوشته دیگر :
تمرین‌هایی که موجب بهبود ارتباط اجتماعی افراد می‌شوند

remidargegenphotographies

 واسه دیدن عکس ماشین‌های مسابقه‌ای سنتی که فقط در قاره اروپا یافت می‌شن، حتما به صفحه عکاس اهل پاریس به نام Remi Dargenen سر بزنین. در اونجا مدل‌های بسیار جذاب و خاصی رو پیدا میکنین.

valkyrfilms

سفر به کشورای جور واجور جهان و عکاسی کردن از ماشین‌های نادر و کم پیدا یکی از فانتزی‌های شماس؟ اگه این‌گونه س می‌تونید در صفحه Valkyr این حس‌ها رو تجربه کرده و از تصاویر موردعلاقه‌تون لذت ببرین.

_motorsport

اگه به ماشین‌های مسابقه‌ای علاقه‌مندین، در صفحه موتور اسپرت می‌تونید از شکلای جور واجور خودروهای فرمول یه گرفته تا اتومبیل‌های رالی دهه ۹۰ رو ببینین و لذت ببرین.

mercedesmotoring

این صفحه مخصوص دوستداران مرسدس بنزه و همه عکس‌های بنزهای قدیمی و اطلاعات فنی اون‌ها رو می‌تونید تماشا کنین.

alexpenfold

در این صفحه می‌تونید سوپر ماشین‌ها و اتومبیل‌های سفارشی که در خیابون‌های لندن تردد می‌کنن رو ببینین.
هم اینکه، در مورد فرهنگ و تاریخ بهترین خودروهای انگلیسی هم  می‌تونید اطلاعات خوبی به دست بیارین.