اردیبهشت 8, 1403

انواع کابینت براساس ساخت

آشپزخانه به عنوان مهمترین و اصلی ترین قسمت خانه محسوب می شود که باید در انتخاب نوع دکوراسیون بسیار دقت کنید. بسیاری از مردم ابتدا برای انتخاب دکوراسیون مناسب آشپزخانه خود به طراحی کابینت مراجعه می کنند.

کابینت ها را می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد ، اما باید بگوییم که به طور کلی دو سبک مدرن ، کلاسیک و سنتی در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید کابینت هایی را که می توانید استفاده کنید ، انتخاب کنید. طرحی که این کار را انجام می دهد به خوبی از انواع مدل های موجود در این سبک ها آگاه است.

برای طراحی حرفه ای کابینت از مواد مختلفی استفاده شده است که همگی می توانند طرح های منحصر به فردی را به نمایش بگذارند. هنگام آموزش طراحی کابینت ، باید به شما بگوییم که انتخاب مواد اولیه با کیفیت یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید.

به طور کلی می توان گفت کابینت های انتخابی شما به سبک مدرن یا به سبک کلاسیک هستند ، هر دو دارای بدنه و در هستند. به خاطر داشته باشید که فقط درهای کابینت بر زیبایی آن تأثیر می گذارد.

آنها از ورق های خام و نوعی روکش برای ساختن درب کابینت استفاده می کنند. این بدان معناست که می توان گفت همه درهای کابینت ، به جز فلز ، از ام دی اف هستند و پس از آن ، روی چوب ام دی اف روکش می گذارند.

کابینت PVC

یکی از موادی که برای طراحی سه بعدی کابینت استفاده می شود PVC است ، این ماده می تواند آب را تحمل کند و برای افرادی که آب زیادی مصرف می کنند و کابینت آنها ممکن است در معرض مقدار زیادی آب قرار گیرد. گرفتن بسیار راحت است.

هنگام آموزش طراحی کابینت های سامان چوب می توانید این نکته را در نظر بگیرید که متریال کابینت انتخاب شده بر نوع طراحی شما تأثیر می گذارد ، به عنوان مثال در طراحی این نوع کابینت ها می توانید به راحتی هر نوع طرحی را که می خواهید بر روی درب قرار دهید. به اونو بساز.

نوشته دیگر :
تجهیزات پزشکی سینا صنعت آرامیس

کابینت ام دی اف

کابینت های ساخته شده از MDF بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا از تراشه های چوب طبیعی ساخته شده اند. این نوع کابینت ها می توانند فضایی خیره کننده ایجاد کنند. MDF در برابر حرارت بسیار مقاوم است و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

کابینت ممبران

بسیاری از افراد علاقه خاصی به سبک های کلاسیک دارند و شما به عنوان طراح هنگام طراحی کابینت می توانید به مشتریان خود این موقعیت را بدهید که موبران برای سبک های کلاسیک بسیار موثر است. این نوع کابینت ها از MDF سفید ساخته شده اند ، اما برای درها و لایه های بالایی ، MDF با دستگاه حک شده و روکش PVC برای آن ایجاد می شود.

با توجه به اینکه مراحل طراحی کلاسیک کابینت بیشتر طول می کشد ، بنابراین بسیار گرانتر از سایر طرح ها است. در این نوع کابینت ها می توان از طرح های شلوغ استفاده کرد ، اما باید بدانید که گرد و غبار ایجاد شده روی آنها به راحتی پاک نمی شود.

کابینت های شیشه ای

کابینت های دیگری که هنگام طراحی می توان به آنها اشاره کرد کابینت های شیشه ای هستند. این نوع کابینت ها از چوب ام دی اف ساخته شده اند و قسمت هایی از آن که در جلوی چشم انداز قرار دارند با شیشه پوشانده شده است. آنها برای آن ایجاد می کنند. این کابینت ها به راحتی شسته می شوند.