اردیبهشت 8, 1403

سریال طلاق‌ها در سینمای ایران به «مهدی هاشمی» و «گلاب آدینه» رسید

سال نود و هشت رو که سال خوکه، باید سال اتفاقات عجیب دونست. از رکورد زنی پشت سر هم شاخص کل بورس تا ممنوع التصویر شدن آقای خندوانه بخاطر تولد بچه در کانادا و قتل میترا استاد به وسیله شهردار قبلی تهران و سقوط پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری بر فراز خلیج فارس تا اثبات مصنوعی دلار زیر ۱۳ هزار تومن و طلاق استاد مهدی هاشمی و گلاب آدینه، زوج مشهور و محبوب و دوست داشتنی سینمای ایران! شوخی شوخی، خیلی چیزها جدی شد.

باید منتظر اخبار باور نکردنی دیگه بسیاری در این سال باشیم. سالی که روزای سعد و نحس اون طبق تقویم «قمر در عقرب ۹۸» بسیاره و سال شگفتیا لقب گرفته. پایان این سال، انتخابات مجلس یازدهمه و معلوم نیس که قرعه فال، دوباره به نام چه کسایی زده شه و هممون سورپرایز شیم.

در آخر اولین هفته تیر ماه نود و هشت، سورپرایز دیگری سینمای ایران رو تحت تاثیر قرار داد و این بار نه از واسه ضبط رحمان ۱۴۰۰ یا توقف اکران دختر شیطان در سینماای شهرهای مذهبی. از جنس سریال طلاقا که این بار، به درب خونه یکی از زوجای موفق و نوستالژیک سینما و تئاتر ایران یعنی مهدی هاشمی و گلاب آدینه رسید.

خبر کوتاه بود. جدایی مهدی هاشمی از بانوی محبوب سینمای ایران و شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی چون گلاب آدینه که دهه شصتیا، اونو با نقش آفرینی در سریال «سلطان و شبان» به یاد دارن. درباره مهدی هاشمی، همون دکتر نزدیک دوست داشتنی یا شخصیت جذاب خیلی از سریالا و فیلمای سینمایی، هرچه بگیم کمه.

این که به چه دلیل سر پیری و معرکه گیری، استاد هاشمی به فکر تجدید فراش افتادن، حتما به ما ربطی نداره. اما این که به قول خیلی از کاربران اینستاگرام ایرانیان، به چه دلیل مهدی خان، گلاب و نورا رو به مهنوش صادقی ترجیح داد، بازم سوالیه که شاید تا مدت ‌ها، سوژه اول اینستا بازه ها شه. ولی بازم مثل روابط شهردار قبلی با بعضیا و دلالی گوشت «آقا داماد» جفت و جور کننده شهرزاد، به ما ربطی نداره. . . .

مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسر‌های بزرگ» با منتشر کردن ویدئویی گفت: مدت‌ها بود ازم درباره موضوعی سوال می‌کردین که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به اون نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشه واسه اینکه بگم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

نوشته دیگر :
گالری گردی روزیاتو: از «دماغ به دماغ» تا «دختران سرزمین فیروزه»

این ادعا، اما خیلی زود در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه دروغ اعلام شد.
نورا هاشمی در جواب به این پایگاه خبری گفت: «بابام همین لحظه در منزل و کنار ما هستن و شناسنامه‌شون هم دلیل دروغ بعضی افراد معلوم‌الحاله.» اما بعدا با ویدیو مهدی هاشمی، اظهارات نورا هاشمی و گلاب ادینه، دروغ اعلام شد تا سورپرایز کامل شه.

مهنوش صادقی هم  با منتشر کردن این ویدیو، به همه ابهامات جواب داد و اعلام کرد که مدت هاست، همسر رسمی آقای مهدی هاشمیه.

یکی گفته بود که :

آقای هاشمی، زندگی شخصی‌تون حریم بسته و امن خودتونه و اصلا اینکه چه کرده‌اید به هیچ کدوم از ما ارتباطی نداره که ما رو چه به دونستن اخبار اندرونی‌تون. قصه شما حتی مثل قصه محمدعلی نجفی و مرحوم میترا استاد هم نیس که کسی عکس‌هاش رو لو داده باشه.

وقتی همسر جدیدتون یهو واسه اینکه شاید همسر اول‌تون و همه اون‌هایی که نمی‌دانند، بدونن اون کجای زندگی‌تون وایس تاده، ویدئویی منتشر می‌کنه که می‌دونه کل شبکه‌های اجتماعی رو درخواهد نوردید، دیگه این مردم نیستن که سرک به زندگی شما می‌کشن یا اخبار زرد رو پیگیری می‌کنن. این شما و این همسر محترمتان هستین که همه رو به زندگی‌تون فراخوانده‌اید.

این حق واسه جامعه محفوظه که درباره موضوعات مربوط به سینماگران، سیاسیون ، اقتصاد دانا و شخصیتای معروف تا حدی که حریم خصوصی اونا رو تهدید نکنه، بدونه و این حق رو جامعه جهانی به رسمیت شناخته س. این که مهدی خان هاشمی در ویدیو خود میگه که فضای مجازی، جای چیزای زرد نیس ، به طور کامل درسته. اما سالهاست که تشخیص بین زرد و سفید در رسانه، کار سختی شده و هیچ مرز بندی و استانداردی وجود نداره.

پس تمیز بین زرد و سفید، سخته. اونم واسه کاربران شبکه ۱ میلیارد و اندی شبکه اجتماعی اینستاگرام که این شبکه براشون سرگرمیه تا محفل کسب اخبار مهم و تحلیلای روز. انگار دنیا همینه و اگه شوخیا رو جدی بگیریم، جدیا هم شوخی می شه .. . .