اردیبهشت 8, 1403

مبادله رمزنگاری: شما می توانید راه اندازی کنید – در اینجا چگونه است

مبادله رمزنگاری: انواع مختلف

قبل از پرداختن به آنچه که یک صرافی را ایجاد کند، مهم است که ابتدا دو نوع مبادله را توضیح دهیم. صرافی‌های غیرمتمرکز جدیدتر ایجاد شده‌اند، اما معروف‌ترین صرافی‌ها صرافی‌های مناطق هستند. به Kraken و Coinbase فکر کنید.

 

برای بهتر، این مقاله بیشتر صرافی‌ها را پوشش می‌دهد، زیرا آنها برای استفاده‌ترین پلتفرم‌ها در کریپتو هستند.

پس صرافی غیرمتمرکز یا DEX چیست؟

صرافی غیرمتمرکز (DEX)

تفاوت اصلی بین صرافی‌های غیرمتمرکز و افرادی که در مورد آن صحبت نمی‌کنند این صرافی‌های غیرمتمرکز USD، JPY یا EUR را ندارند. این معناست که نمی‌توان پول نقدی را که به سختی به دست آورد، برای آنها بفرستید، در عوض فقط می‌توانید به صورت رمزنگاری رمزنگاری کنید.

آنها همچنین یک سیستم ورود ایمیل معمولی ندارند و در عوض از کاربران می توانند پول خود را به هم متصل کنند. اگر کاربر از DEX استفاده کند، باید یاد بگیرید که چگونه سرمایه خود را تضمین کند.

در نهایت، صرافی های غیرمتمرکز خرید و فروش را بسیار متفاوت انجام می دهند. خرید و فروش از طریق بلاک چین انجام می شود که به هزینه پردازش و زمان پردازش نیاز دارد.

طرفداران

-برای خود کارها که می خواهند کیف پول را کنترل کنند عالی است.

معایب

-کاربران باید بدانند چگونه کیف پول خود را ایمن کنند

-گران و کند خرید و فروش است

-نمی توان USD، EUR، یا سایر ارزهای محلی را برای خرید رمزارز ارسال کرد.

صرافی گیاهان

صرافی معمولی شما که از طرف دیگر ورود به سیستم معمولی از طریق ایمیل و رمز عبور خواهد بود. تراکنش ها فوری هستند، با کارمزدهای اندک، و حجم بسیار زیادی دارند، به این معنی که تراکنش های بزرگ را می توانند راحت تر انجام دهند.

گرفتار چیست؟ شما همیشه باید به پلتفرمی اعتماد کنید که همیشه در مورد بیشترین خدمات در وب وجود داشته باشید.

طرفداران

-کاربران هزینه های کمتری می پردازند

-USD، EUR یا سایر ارزهای سنتی می توانند کار کنند

-تجربه کاربر و مدل کسب و کار بهتر.

معایب

-باید به پلتفرم اعتماد کرد.

بیشتر افراد از صرافی های مختلف استفاده می کنند زیرا بهترین تجربه استفاده را می دهد. به همین دلیل است که Robinhood و Binance بسیار محبوب هستند.

اما چه چیزی صرافی معمولی شما را تشکیل می دهد؟ اکثر آنها می گویند که آنها فقط کیف، قیمت و دسته ای از پول گران در داخل هستند، در زیر وب سایت مجموعه مجموعه ای از اجزای موجود است.

مبادله رمزنگاری: خرابی

<h3 در پشت صحنه چه اتفاقی می افتد تا این عملکرد به ظاهر ساده خرید و فروش را انجام دهد؟

1. نرم افزار تبادل رمز

شرکت‌ها یا نرم‌افزار را می‌سازند یا از یک صرافی با برچسب سفید استفاده می‌کنند. افراد می توانند سکه ها و بازارهای سکه های خود را راه اندازی کنند و در نهایت دامنه را به صرافی

مرتبط کنند

2. میزبانی دامنه وب سایت و سرور یا سرور

3. کیف پول Crypto Exchange

این بخش پول بلوک چین را مدیریت می کند و به ارتباط با بلوک چین کمک می کند. معمولاً این در نرم افزار مبادله برچسب سفید شما تعبیه می شود، اما می توانید پول دیگری را که به آن متصل می شود، داشته باشید.

4. موتور موتوری

این دوباره بخشی از تبادل برچسب سفید شما خواهد بود. این کمک می کند تا خرید و فروش بین همه کاربران در سیستم عامل ها مطابقت داشته باشد و دفترچه سفارشی را نگه دارد که کمک کند با قیمت های مختلف سروکار دارد.

5. بانک ارتباط

این مکان است که صرافی‌های برتری دارند زیرا معمولاً اجازه می‌دهند معمولی در صرافی واریز شود تا مردم با ارز محلی خود خرید کنند. خدمات برچسب سفید می تواند به یکپارچه سازی این بانک کمک کند.

6. سفارشی سازی Crypto Exchange

سفارشی‌سازی‌ها می‌توانند همه چیز باشند، از برند شما، نام پلتفرم، آرم‌ها، رنگ‌ها و به طور کلی موضوع پلتفرم. حتی لحن پلت فرم را می توان از طریق متن و نحوه کلمه و برچسب گذاری چیزها تنظیم کرد.

7. ورود کاربر

8. اعلان و خدمات ارتباطی خودکار

اعلان‌های بسیاری از کاربران صرافی برای ارسال می‌شود. اینها می توانند شامل سرمایه گذاری، برداشت و حتی هر کدام باشند. برخی از صرافی‌ها به کاربر از قیمت‌ها اطلاع می‌دهند و یک کیت نرم‌افزار مبادله خوب این موارد را مدیریت می‌کند.

9. مدیر صرافی کریپتو

این مکان است که مدیریت پایگاه کاربر اتفاق می افتد. برخی شامل رفع مشکلاتی مانند برداشتن یا عدم کارکردها یا اشتباهاتی است که کاربران ممکن است مرتکب شوند. اما بیشتر از همه می توان از آن برای شناسایی کاربر در روند به نام KYC استفاده کرد.

نوشته دیگر :
داستان فیلم سگ بند (+دانلود فیلم سگ بند) در لوین فیلم

10. میز کمک

خدمات خوب

از همه اجزا، اتصال بانک می تواند بین برانگیزترین بخش باشد. ممکن است یک پرداخت هزینه بیشتر ارائه شود، اما به طور قابل‌توجهی روند صرافی شما با یورو، دلار و غیره را سرعت می‌بخشد.

مبادله رمزنگاری: شروع به کار

هنگامی که مواد تشکیل دهنده مبادله را بشناسید، سوال طبیعی بعدی این است که آیا می توانید صرافی رمزنگاری خود را راه اندازی کنید؟

قبل از پاسخ دادن به نحوه شروع، ابتدا باید به برخی از راه‌های راه‌اندازی مبادله رمزنگاری پاسخ دهید.

https://hoseinifinance.com/blog/edu/advanced-bourse/

مبادله رمزنگاری: چرا یک کسب و کار رمزنگاری راه اندازی کنید؟

1. برای و آزمایش. صرافی‌ها کل گیت کریپتو را پوشش می‌دهند و ابزار آموزشی خوبی هستند که اتفاقاً موارد استفاده تجاری بسیار کاربردی دارد.

2. یک کسب و کار جدید به صورت آنلاین راه اندازی کنید. اگر در حال حاضر یک کسب و کار آنلاین دارید، می توانید کسب و کار خود را به یک بلوکی متصل کنید تا خدمات رمزنگاری جهانی ارائه دهید.

3. رمزارز یا توکنی را که قبلاً دارید بخرید و بفروشید. tokenomics شما را بهبود می بخشد.

4. خدمات رمزنگاری اضافی را به مشتریان خود ارائه می دهند. ممکن است شما یک استارت‌آپ نوپا در حوزه کریپتو باشید، اما باید خدمات بیشتری ارائه دهید.

5. ارائه خدمات مالی بسیار مورد نیاز به بازارهای نوظهور. هر کشوری یک سرویس مبادله رمزنگاری مناسب نیست که اجرای محلی خود را به یک ایده هوشمندانه تبدیل کند.

مبادله رمزنگاری: ابزارها

3. خود مبادله خود را مستقر کرده و میزبانی کنید یا از یک ارائه دهنده خدمات ابری استفاده کنید. ممکن است لازم باشد به بررسی AWS یا نحوه میزبانی پلتفرم خود بپردازید. یا، از یک سرویس تبادل ابری استفاده کنید.

4. برای کاهش هزینه های عملیاتی خدمات دیگری را ضمیمه کنید

b. پردازشگر یا بانک پرداخت تا کاربر به دلار یا سایر ارزها به شما پرداخت کند

ج. سایر ارائه دهنده خدمات شخص ثالث

5. ورود کاربران را شروع کنید، مواد را آماده کنید. تولید محتوا و مواد آموزشی برای کمک به کاربران جدید برای استفاده از مزایای nفقط پلتفرم شما و به طور کلی کریپتو.

6. انگیزه خود را ایجاد کنید تا کاربران را افزایش دهید و قدرت خود را حفظ کنید.

درج توکن یا سکه خود در صرافی

هنگامی که صرافی خود را راه اندازی کردید، می توانید سکه ها و/یا توکن خود را راه اندازی کنید. وقتی صرافی خود را داشته باشید، می توانید هر دارایی را فهرست کنید. برای برخی، فهرست سکه تمام انگیزه شروع یک تجارت مبادلاتی است.

چگونه یک توکن را قیمت گذاری کنیم؟

اجرای صرافی قیمت گذاری توکن شما را آسان تر می کند. زمانی که بازاری این کار را انجام می دهید، کاربران برای خرید و فروش می کنند. شما به سادگی و ثابت می توانید قیمت را تعیین کنید حفظ کنید یا قیمت بازار را ایجاد کنید (به این معنی که قیمت بر اساس تغییر می کند). هرچه بیشتر آن را بخرند، قیمت توکن شما بالاتر رفت. قیمت‌گذاری از طریق کتاب‌های سفارش کار می‌کند و بهترین راه برای کشف قیمت سکه یا توکن شما است.

هنگامی که یک توکن دارید، می‌توانید از آن برای استفاده از کاربران خود برای استفاده از صرافی استفاده کنید. توکن ها فرصت های تجاری جدید و مدل های چینی را بر اساس سیستم های بلوک ایجاد می کنند. این یک قدم بالاتر از استفاده از خدمات شخصی ثالث است.

بسیاری از اینفلوئنسرها به این موضوع پی می‌برند و اکنون توکن‌های وفاداری ارائه می‌دهند. می توان آن را برای زمان تاثیرگذاری کرد.

در همه این موارد از رمز، داشتن و راه اندازی رمزنگاری خود ساده ترین راه برای تأثیرگذاری بر این ایده ها استفاده می شود. صرافی ها در پایان روز همه چیز از توزیع، قیمت گذاری و حتی برندسازی را انجام می دهند.