اردیبهشت 8, 1403

بهترین محله های تورنتو

محله Annex

مانند بسیاری از محله‌های دیگر در غرب تورنتو، انکس مرکزی برای متخصصان جوان و جوانان خلاق است. این محله که از لحاظ تاریخی محل اقامت دانشجویان و کارکنان دانشگاه تورنتو است، از مرز شمال غربی منطقه ای که مرکز شهر در نظر گرفته می شود، آغاز می شود. پردیس اصلی U of T در انتهای جنوب شرقی محله است، در حالی که محله Annex ترکیبی از خیابان‌های سرسبز با خانه‌های قدیمی، و میخانه‌ها و غذاخوری‌هایی است که با بودجه دانشجویی سازگار هستند. این به هیچ وجه یک منطقه فقط دانش‌آموزان نیست – نوار بلور در چند سال گذشته شاهد ورود تعداد زیادی کسب‌وکار جدید بوده است تا این منطقه جذاب برای ساکنان هر گروه سنی یا پیش‌زمینه‌ای باشد. با این حال، این تغییر باعث شده است که این منطقه بخشی از ویژگی خود را از دست بدهد. مکان‌های دیدنی معروف تورنتو، Honest Ed’s و Bar Brunswick House هر دو در سال‌های اخیر درهای خود را بسته‌اند، اما با پارک کریستی پیتس در غرب و کازا لوما در شمال، انکس هنوز چیزهای زیادی فراتر از بارها، رستوران‌ها و کتاب‌فروشی‌ها دارد. همچنین نزدیک بودن به سه ایستگاه مترو در خط 2: Bathurst، Spadina، و St George از مزایای آن است.

Roncesvalles

از نظر تاریخی، این محله لهستانی تورنتو است، اما در دهه گذشته Roncesvalles چیزی شبیه به پناهگاهی برای تیپ‌های خلاق و هیپستر شده است. “رونسی”، همانطور که مردم محلی آن را می نامند، به مناطق اطراف خیابان Roncesvalles اشاره دارد که از جنوب بلور تا کینگ استریت غربی در انتهای غربی تورنتو امتداد دارد. Roncesvalles یکی از زیباترین محله‌های تورنتو است که مغازه‌ها، بارها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مستقل مختلفی دارد که شخصیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند. همانطور که می توان تصور کرد، اجاره بها مطابق با محبوبیت رونسی افزایش یافته است، اما ارزان تر از محله های تورنتو نزدیک به مرکز شهر است. یکی از اشکالات این است که نیاز به کمی رفت و آمد به مرکز شهر دارد. اگر در انتهای شمالی محله نباشید و بتوانید به راحتی به ایستگاه متروی Dundas West بروید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود با یک تراموا در مرکز شهر بچرخید، که می تواند تا حدودی خسته کننده باشد زیرا ترامواها خیلی شلوغ می شوند و در اوج سرعت بسیار سریع هستند. بار.

کنزینگتون

در کنزینگتون روحیه ای مستقل وجود دارد که آن را به عنوان یکی از بی نظیرترین و نمادین ترین محله های تورنتو متمایز می کند. شبکه خیابان‌هایی که بازار کنزینگتون را تشکیل می‌دهند، خانه‌های انواع دست‌فروشی‌ها، کتاب‌فروشی‌ها، کافه‌ها، بارهای نامتعارف، و فروشگاه‌های مواد غذایی تازه است. موقعیت آن به عنوان پناهگاهی برای بوهمی ها آن را برای برخی جذاب می کند، اما ممکن است دلیلی برای اجتناب از آن به عنوان یک مقصد زندگی برای دیگران باشد. کنزینگتون که در ضلع غربی محله چینی بین خیابان کالج به سمت شمال و خیابان دونداس در جنوب واقع شده است، به راحتی به مرکز شهر و همچنین به دو مسیر تراموا مکرر دسترسی دارد: 505 دونداس به سمت جنوب، و کالج 506 به سمت جنوب. شمال کالج استریت همچنین مجموعه‌ای چشمگیر از فروشگاه‌های رکورد و بارهای مستقل برای غذاخوری‌های ارزان، نوشیدنی‌های ارزان، و شب‌های آخر وقت را در خود جای داده است.

نوشته دیگر :
سرور لیست ایرانی و خارجی ماینکرفت

ایتالیای کوچک

ایتالیای کوچک در امتداد خیابان کالج از بازار کنزینگتون می گذرد. در حالی که بیشتر از جذابیت همسایه خود برخوردار است، در اطراف لبه ها کمی کمتر خشن احساس می شود. همانطور که ممکن است در یک محله سنتی ایتالیایی انتظار داشته باشید، مکان های بسیار خوبی برای غذا خوردن وجود دارد، اما همچنین یکی از بهترین مناطق تورنتو برای یک شب بیرون رفتن نیز هست. فستیوال Taste of Little Italy که یکی از بهترین کارناوال‌های تابستانی خیابانی شهر به حساب می‌آید، هر هفته ژوئن برای یک آخر هفته منطقه را فرا می‌گیرد. ایتالیای کوچک همچنین مکانی عالی برای تماشای جام جهانی فوتبال (فوتبال) یا مسابقات قهرمانی اروپا است که هر سال یکبار به آنجا می آیند. همه اینها با هم ترکیب می شوند تا آن را به یکی از هیجان انگیزترین محله های تورنتو تبدیل کنند. تراموا 506 کالج/کارلتون از شرق به غرب از طریق ایتالیای کوچک می‌گذرد، در حالی که خط 2 مترو تقریباً 15 دقیقه پیاده روی شمال است. تنها یک بلوک در شمال کالج Dundas West است، جایی که پرتغال کوچک را خواهید دید. گیاهخواران این نوار را دوست خواهند داشت، زیرا رستوران های زیادی برای نیازهای آنها وجود دارد – حتی غیر گیاهخواران نیز عاشق این غذا هستند.

دوورکورت

همیشه در Dovercourt، یکی دیگر از محله‌های مطلوب غربی تورنتو، اتفاقات زیادی می‌افتد. انتهای جنوبی «دهکده» در امتداد بلور، بین Ossington و Dufferin، خانه بارهای مستقل، فروشگاه‌های موسیقی، و فروشگاه معروف گیتار Long & McQuade است. دافرین مال اکثر نیازهای خرید شما را برآورده می کند، و برای یک شب بیرون رفتن می توانید با تاکسی بپرید یا با اتوبوس 63 Ossington به سمت جنوب به منطقه اطراف Ossington & Dundas به Ossington & Queen بروید، که یکی از بهترین تفریحات شبانه را در این شهر دارد. شهر. دو ایستگاه مترو به منطقه خدمات رسانی می کنند. هر دو ایستگاه Ossington و Dufferin در خط 2 هستند.

جهت خرید ملک در هر کدام از محله های تورنتو میتوانید با مشاورین املاک ما در مسکن تورنتو در تماس باشید.