اردیبهشت 8, 1403

بهترین فر ریلی پیتزا ایرانی

 

فر پیتزا تنوری

فر پیتزا تنوری بهترین وسیله برای پخت تنوری انواع پیتزا میباشد.استفاده از تنور های آجری سنتی ترین روش برای طبخ انواع غذا می باشد از همین رو برای پخت پیتزا نیز بسیار از آشپزان به دنبال فرهای تنوری یا آجری می باشند تا روند پخت پیتزا را به صورت دقیق زیر نظر داشته و با توجه به سلیقه مشتریان کنترل دقیقی در روند پخت هر نوع پیتزا داشته باشند.

 

خرید فر پیتزا ریلی

 

 

 

فر پیتزا ریلی دوردیفه

فر پیتزا ریلی دوردیفه یا همان فر پیتزا ریلی دهنه 70 گزینه ای مناسب برای تجهیزات فست فود میباشد.پخت 240 پیتزا در ساعت را برای شما به ارمغان می آورد.استفاده از سیستم چرخش هوای گرم در فر پیتزا باعث شده که زیر و روی پیتزا به صورت یکدست و عالی پخته شود.

 

 

پخت یکنواخت ومناسب پیتزا در۶ دقیقه از قابلیت های این فر میباشد قابلیت پخت برنج کته کبابی و لازانیا در ۸ دقیقه از ویزگی های این محصول میباشد قابلیت استفاده برای انواع پیتزاها برنج کته کبابی و لازانیا و سیب زمینی تنوری و غیره را دارد این دستگاه دوقالبه (قابلیت پخت 130 پیتزا درساعت را دارد) دارای ترموستات ۹۹۹درجه دیجیتال ساموان میباشد از اینورتور ال اس کشور کره جهت تنظیم حرکت توری ریل برخوردار است از مشعل ایران رادیاتور با مصرف گاز دو متر مکعب را دارد لین محصول قابلیت چپ گرد و راست گرد ریل را دارد واز موتور گریبکس آسترو ژاپن قدرت کشش ۸۰کیلوگرم استفاده شده است برای این دستگاه خنک کار سیستم کولینگ برای بازدهی بالا استفاده شده است واز سانتیفیوژ جهت چرخش هوای گرم بهره گرفته شده و از توریه ریل بافت ایتالیایی استیل نسوز به کارگیری شده است جنس ورق بدنه از استیل به ضخامت ۱/۵میل و ۲ میل تمام نگیر خشدار استفاده شده و استیل کوره داخلی با قطر ۲ میل s310آتشخوار به کارگیری شده و پایه فر رنج کوریی سوپر مات چرخ استوپ دار قابلیت تحمل ۲۵۰کیلوگرم میباشد.

توضیحات دستگاه فر ریلی پیتزا


* کاربرد: جهت پخت انواع پیتزا ( ایتالیایی و آمریکایی) ، هات کیک ، انواع برگر ، بال و کتف ، استیک ، هات داگ ، سیب تنوری و …

* کیفیت پخت کامل و یکنواخت محصول همراه با حفظ طعم و بوی طبیعی آن.

* ظرفیت تولید و راندمان بسیار بالا ،  با زمان پخت حدود۷ دقیقه  (نسبت به فر های دوار و صندوقی ).

* قابلیت تغییر ،تنظیم و کنترل اتوماتیک و الکترونیکی دما و زمان (تغییرسرعت نوار دستگاه ).

* مجهز به سیستم تنظیم حرارت  و سطح پخت زیر و روی محصول  ( بعنوان یک ویژگی منحصر بفرد که ثبت اختراع شده است).

مصرف انرژی (سوخت و برق) بسیار کم ، بدون هیچگونه آلایندگی محیطی.

* حداقل اتلاف انرژی گرمایی و پرت حرارتی مجاز به علت عایق بندی صحیح کلیه قسمت ها و جداره ها.

* سرعت بالا در تأمین حرارت لازم برای هر تعداد پیتزا ، بدون هیچگونه افت و کسری حرارت ، به دلیل نوع ساختار داخلی.

* کاهش نیروی انسانی مورد نیاز در فرآیند پخت محصول توسط فرهای ریلی پیتزا.

* عدم نیاز به تخصص خاص جهت استفاده و کار با این دستگاه فر ریلی.

* سطح و فضای اشغالی اندک فر ریلی پیتزا با قابلیت استفاده از سقف دستگاه به عنوان میز کار.

* طراحی و ساختار شکیل و زیبا و در عین حال کاملاً صنعتی بدون هیچگونه محدودیت در استفاده مداوم و پر حجم.

* تولید دستگاه فر ریلی پیتزا، تحت مدل و ظرفیت تولید متفاوت.

* قابلیت حرکت و جابجایی آسان دستگاه ازطریق چرخهای تحتانی.

* قابلیت دمونتاژ کامل دستگاه جهت حمل آن به هر مکان و مونتاژ مجدد ( زیر زمین، بالکن ).

* تحت خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی فر ریلی پیتزا.

* دارای نشان استاندارد ملی و ایزو بین المللی تجهیزات فست فود.

* فراهم بودن شرایط و امکان تست و پخت پیتزای اختصاصی خریداران با هر کدام از مدلهای فر پیتزا ساخت این شرکت قبل از خرید.

فر پیتزا صندوقی 9 بشقاب دارای یک طبقه می باشد. این نوع فر به صورت دوجداره ساخته می شود که بدنه خارجی از جنس استیل 430 (بگیر) و جداره داخلی از جنس گالوانیزه می باشد ( بدنه ی داخلی و جداره ی خارجی می تواند طبق متریال مورد نظر مشتری سفارشی سازی شود). در این نوع فر از پشم شیشه جهت عایق بندی استفاده می شود (که نوع عایق نیز به سفارش مشتری قابل تغییر است).
همچنین کف فر آجر نسوز به کار می رود. سوخت مصرفی این دستگاه گاز می باشد که براساس نیاز مشتری می تواند گاز شهری یا گاز کپسولی باشد. درب فر به صورت اهرمی می باشد و دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می باشد. در شاسی کشی دستگاه نیز از پروفیل آهن استفاده شده است. مزیت این نوع فر نسبت به نوع معمولی آن وجود درجه ی روی فر و درب شیشه ای می باشد که می توان بدین وسیله پخت را به صورت بهتری کنترل کرد.
سیستم پخت در این فر به صورت حرارت از کف می باشد به این صورت که در کف دستگاه چند ردیف شعله ی خطی قرار می گیرد و روی شعله ها آجر نسوز قرار می گیرد. کارکرد آجر نسوز در این دستگاه به این صورت است که با توجه به ویژگی های آجر نسوز پس از جذب گرما آن را به صورت یکسان پخش می کند که باعث پخت یکنواخت در فر می شود و گرمای اضافه از پشت دستگاه خارج می شود.

فر پیتزا 12 بشقاب صندوقی با درجه و درب شیشه ای

فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب با کف آجری با قابلیت پخت دوازده عدد بشقاب ۲۳ سانتی پیتزا در ۱۰ دقیقه در دو طبقه ۶ تایی را دارد.فر پیتزا دوازده بشقاب دو طبقه به صورت دوجداره از جنس رویه استیل ۴۳۰ خشدار و جداره داخل ورق گالوانیزه ضخیم ساخته میشود.عایق حرارتی فر پیتزا ۱۲دو طبقه دوازده بشقاب از پشم ششه یا پشم سنگ کار می شود تا در دمای بالای ۲۵۰ درجه بدنه فر داغ نشود.ابعاد فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب ۸۵*۶۰*۹۵ می باشد.در قسمت کف فر دارای شعله های خطی با پوششی از آجرهای نسوز طراحی شده است.

در فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب به صورت اهرمی طراحی می شود .و دارای دسته چوبی یا پلاستیکی می باشد.شاسی کشی های فر از پروفیل آهن ضخیم کار شده است.براساس سفارش مشتری درب فر را می توان به صورت شیشه ایی کار کرد.با نصب درجه یا نمایشگر دمای داخل فر می توان از دمای فر مطلع شد و با درنظر گرفتن زمان و دما ، پیتزا را به بهترین شکل پخت.نوع گاز مصرفی فر پیتزا دو طبقه صندوقی ۱۲ بشقاب دو براساس سفارش مشتری به صورت گاز شهری یا کپسولی تعبیه می شود.

نوشته دیگر :
بهترین قالب فروشگاهی [معرفی بهترین قالب های رایگان + ایرانی]

قیمت فر ریلی با ضمانت و کیفیت عالی در سایز های دهنه ۵۰/۷۰/۸۵  مناسب برای تمام فست فود ها میباشد.ورق به کار رفته در فر ریلی ۱.۵ میل بسیار عالی میباشد.قیمت فر ریلی اتوماتیک و دستگاه پیتزا پز اتومات در یک ساید میباشد.

دستگاه پیتزا پز

دستگاه پیتزا پز مناسب ترین وسیله برای پخت پیتزا در فست فودها میباشد.استفاده از نوین ترین تجهیزات فست فود .مناسب برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی و امریکایی در حجم ها و سایز های مختلف میباشد.

فر پیتزا تنوری

فر پیتزا تنوری با صفحه سنگ مناسب برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی میباشد.مناسب برای پخت ایتالیایی پیتزا میباشد.استفاده در فست فودهای ایتالیایی با پخت تنوری میباشد.

برای پخت و تهیه سریع پیتزا محبوب ترین فست فود بین تمامی مردم، نمی شود از فرهای معمولی استفاده کرد بنابراین از فر پیتزا در رستوران ها و فست فودی ها استفاده می شود و این دستگاه فرپیتزا صنعتی به دلیل قابلیت برنامه ریزی برای پخت انواع پیتزا ایتالیایی، آمریکایی و … که دارد یک دستگاه مهم و ضروری در تمامی رستوران ها و فست فودی ها به حساب می آید که در انواع  انواع مختلف ریلی، آجری، سنگی، گردون، صندوقی و تنوری  و در ظرفیت های مختلفی از 6 تا 12 بشقاب تولید می شود

ویژگی فرپیتزا

 

  • جنس فر های پیتزا اغلب از جنس فولاد ضد زنگ

  • برای تنظیم دقیق دما ترمومتر دیجیتالی استفاده شده

  • از قطع کن به منظور جلوگیری از مصرف گاز استفاده شده است

  • تنظیم تلورانس دما برای یکنواخت ماندن دمای پخت

  • از توری حمل بشقاب دارای جنس استیل

  • دارای چرخ برای سهولت جابه جایی

فر صندوقی پیتزا

فر پیتزا روماک ماشین ، دارای کیفیت پخت بسیار بالا و قیمت فر پیتزا بسیار مناسب در برابر قیمت فر پیتزا
خارجی ( فر پیتزا ایتالیایی ) می باشد.
فر پیتزا شرکت روماک ماشین در دو مدل تولید می گردد:
              – فر پیتزا با کنترل دیجیتالی
              – فر پیتزا با کنترل رابط مکانیکی
در مدل فر پیتزا با کنترل دیجیتالی دارای تنظیم دما تا 300 درجه سانتیگراد و تنظیم زمان و همچنین قابلیت
ذخیره 3 نوع برنامه را دارد که در این  نوع از فر پیتزا تونلی ، سیستم جرقه زن با الکترود و یون استفاده شده
است که استفاده از یون ، ضریب اطمینان دستگاه را بالا برده است.
در مدل فر پیتزا صندوقی پنل مکانیکی، دارای سیستم ترموکوپل و شمعک می باشد که استفاده از شیر
ترموکوپل دار امنیت شعله را تامین می کند.
جنس ورق داخل و بیرون دستگاه فر پیتزا تنوری ، استنلس استیل به ضخامت یک و نیم میل و ورق بیرون ضخامت یک میل می باشد که باعثت استحکام بالا در حرارت 300 درجه شده است. فر پیتزا طرح ایتالیایی شرکت روماک، دارای ظرفیت 12 بشقاب 23 سانتی می باشد که همچنین هم می توان پیتزا آمریکایی و هم پیتزا ایتالیایی پخت نمود. درون دستگاه فر پیتزا 3 عدد سنگ یک تیکه قرار دارد که باعث پخت پیتزا ایتالیایی می گردد و همچنین نوع ساخت دستگاه باعث پخت یک دست از زیر و روی پیتزا می گردد.

فر پیتزا ستون اصلی هر پیتزا فروشی و یکی از مهمترین دسته بندی تجهیزات پخت فست فود می باشد. می توان گفت هر شخصی که قصد راه اندازی یک فست فودی را دارد و به دنبال لوازم راه اندازی فست فود است، باید جهت بهبود فرایند کسب و کار خود، اقدام به تشکیل خط پخت پیتزا نیز نماید. اغلب دستگاه های پخت پیتزا، از برق یا گاز به عنوان انرژی برای تولید حرارت استفاده می کنند. بعضی فست فودی ها به جای فر از تنورهای آجری استفاده می نمایند.این تنورهای آجری، کفی پوشیده از سنگ و آجر نسوز دارند و دمای آنها  تا 800 درجه سانتی گراد بالا می رود.

بصورت کلی می توان گفت که دستگاه هاس پخت پیتزا به دو دسته کلی تقسیم می شود.

  1. فر پیتزا صندوقی
  2. فر پیتزا ریلی

 

فر پیتزای مناسب را خریداری کنید

برای انتخاب یک فر پخت پیتزای مناسب باید شرایط مختلفی را مد نظر قرار داد. از جمله این  شرایط مشخص بودن منوی پیتزا می باشد. این که شما قصد پخت چه نوع پیتزایی را دارید بسیار حائز اهمیت است. مسئله بعدی کیفیت اجناس و لوازم بکار رفته در فر می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که شما قرار است یکبار خرید نمایید پس سعی کنید بهترین را تهیه کنید. محصولی را خریداری کنید که دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب باشد. داشتن تیم پشتیبان در زمانی که مشکلی برای تجهیزات شما بوجود می آید بسیار کارامد است.

فر پیتزا ریلی برای فست فود هایی که مشتری های زیادی دارند و مجبور هستند زمان کوتاهی ، سفارش های زیادی را  پاسخگو باشند ، پیشنهاد می شود .  در این نوع فر ، یک نوار نقاله ی متحرک وجود دارد که پیتزا روی آن قرار میگیرد ، پیتزا را درون فر می برد ، زمان پخت تنظیم می شود .  پس از گذشت زمان پخت ، پیتزا به انتهای نوار نقاله در خارج از فر منتقل می شود . به این روش تعداد زیادی پیتزا همزمان و در زمان کمی پخته می شود . مصرف گاز و برق آن نسبت به فر صندوقی بیشتر است .

 

یکی از انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فودی فرپیتزا صندوقی ایتالیایی بوده که ظاهری کاملا شبیه به صندوق دارد و از جنس استیل ساخته شده که از سرامیک، سنگ و آجر در داخل آن استفاده می شود و ازطریق حرارت مشتقیم پیتزا ها پخته می شوند. فرصندوقی در رستوران ها، فست فودی ها کاربردی می باشد. فرپیتزا انواع پیتزا را در مدت زمان 8 الی 20 دقیقه با توجه به نوع فرصندوقی پخته و آماده سرو میکند. پیتزا اتوماتیک در ابعاد واندازه های مختلفی تولید می شود ولی ظرفیت آن ها متفاوت بوده و تعداد بشقاب  های مختلفی تولید می شود که از 6 تا 24 عدد بشقاب طراحی و ساخته می شود.

ارزانترین فر ریلی پیتزا