اردیبهشت 8, 1403

طراحی سایت املاک و نکات قابل توجه که بایستی بدانید

طراحی سایت املاک و نکات قابل توجه که بایستی بدانید

خرید و فروش ملک هم‌زمان با گسترش فناوری دستخوش تغییرات شده است. اگر قصد دارید از رقیبان خود در این زمینه عقب نمانید و هم‌زمان با پیشرفت فناوری کسب و کار خود را در این زمینه گسترش دهید، باید به فکر طراحی سایت املاک باشید.

یکی از مشکلات مشاوران املاک این است که باید دائما فایل‌ها و دفاترشان را به روز کنند، ملک‌های جدید را در آنها ثبت کرده، ملک‌های قدیمی را حذف کنند و به دنبال گزینه مورد نظرشان بگردند. این کاغذبازی‌ها قطعا برای هر کسی خسته کننده است.

اما اگر یک وب سایت مشاور املاک داشته باشید، همه چیز را از طریق همان سایت مدیریت کرده و دیگر عملا از کاغذبازی‌های خسته‌کننده راحت می‌شوید. فرقی ندارد که شما در کدام شهر و استان فعالیت می کنید اگر در شهر کرج فعالیت می کنید از خدمات طراحی سایت https://farazeweb.ir بهرمند شوید و کار خود را حرفه ای تر انجام دهید.

البته طراحی سایت املاک به راحتی سایر وب مارکتینگ ها نیست.طراحی سایت املاک حتما بایستی توسط طراح انجام شود.

سامانه رهن و اجاره املاک باید توسط یک شرکت طراحی وبسایت و یا یک سازمان (شخص حقوقی) انجام شود چرا که می بایست هم دارای دانش گرافیکی کاملی باشند و هم در آن تیم، همزمان با طراحی، اشراف کامل روی سئو سایت املاک داشته باشند و بتوانند در سایت شما امکان لینک دهی داخلی و خارجی را ایجاد کنند.

جعبه جستجو با ظرافت بسیار بالایی باید طراحی شود. در ضمن سایت شما باید دارای قسمتی باشد که روی نقشه مکان محل های که می خواهید بفروشید را مشخص کند.

سازگار با تلفن‌های همراه

این مسئله امری بدیهی است که بیش از ۲۰ درصد مشتریان، از طریق تلفن‌های هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند. پس بسیار قابل اهمیت است که وب سایت شما، در تلفن‌های هوشمند نیز قابل اجرا باشد. از الزامات موفقیت شما برای این کاربران، دارا بودن یک وب سایت موبایلی می‌باشد.

بهترین رویکرد طراحی وب سایت https://farazeweb.ir ، “پاسخگو یا ریسپانسیو ” می‌باشد. و قابل ذکر است، یک وب سایت پاسخگو “در تمام اسکرین ها، قابل اجراست”. مهم نیست شما از چه دستگاهی برای مشاهده سایت استفاده می‌کنید.

یک خریدار احتمالی، قادر خواهد بود صفحه وب سایت شما را در تلفن هوشمند خود بوک مارک کرده و سپس در کامپیوتر، از آن استفاده کند. همین طور، گوگل نیز طراحی پاسخگو را به عنوان بهترین عملکرد برای وب سایت‌ها معرفی می‌کند.

بهینه سازی سرعت سایت

در دنیای گوگل و وب سایت ها که طراحی وب سایت مسکن هم از این قضیه مستثنا نیست، سرعت سایت یکی از عوامل ورود کاربر به وب سایت املاک و و ماندنش در وب سایت ماست. حتما برای خودتان هم پیش امده که مطلبی را سرچ کنید و وارد لینک ها و سایت هایی که در نتایج گوگل برای شما بالا امده اند بشوید و وقتی سایت اول را باز می کنید و مدتی می گذرد و سایت همچنان باز نشده و بالا نیامده است شما صفحه را بسته و روی لینک سایت دیگری کلیک می کنید.

نوشته دیگر :
انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

پس قطعا سرعت و بهینه بودن در طراحی سایت املاک بسیار مهم است و باعث ماندن کاربر در سایت شما خواهد شد.

اگر سایت شما براساس طراحی سایت با وردپرس https://farazeweb.ir بنا شده است با کمک تیم پشتیبانی سایت وردپرسی خودتان با بهینه سازی کردن کد ها، تصاویر و دیگر موارد سایت به سرعت وب سایت املاک شما به شدت می افزایند و بدین ترتیب کاربر در وب سایت املاک شما مانده و خارج نمی شود.

امکانات سایت های املاکی

امکان درج و ویرایش ملک برای فروش توسط کاربر

امکان درج و ویرایش برای اجاره توسط کاربر

امکان درج وویرایش ملک برای فروش توسط مدیر

امکان درج و ویرایش ملک برای اجاره توسط مدیر

امکان ایجاد مدیریان مختلف برای قسمت های مختلف

امکان تغییر سطح دسترسی مدیران

امکان امتیاز دهی به مدیران

امکان درج توضیحات مخصوص هر مدیر و غیر قابل نمایش به کاربر

امکان فیلتر ملک بر اساس استان، شهر، منطقه

امکان فیلتر بر اساس نوع ملک اعم از ویلایی، آپارتمان و…….

امکان فیلتر بر اساس تعداد طبقات

امکان فیلتر بر اساس تعداد اتاق

امکان فیلتر بر اساس متراژ بر ملک و بنا و زیر بنا

امکان فیلتر بر اساس شرایط فروش

امکان فیلتر بر اساس جغرافیای ملک

امکان فیلتر بر اساس نوع سند ملک

امکان فیلتر بر اساس ریز امکانات موجود در خود ملک

امکان فیلتر بر اساس عمر بنا

امکان درج تصویر برای ملک

امکان درج گالری تصویر برای ملک

امکان فیلتر بر اساس ملک های تصویر دار

امکان نمایش توضیحات بیشتر برای هر ملک

امکان ویرایش سریع املاک توسط مدیر سایت

ورود کاربران را با استفاده از سامانه ارسال پیامک ساده کنید یعنی ورود پیامکی کاربران به سایت شما

امکان درج اخبار

هنگامیکه یک مشتری احتمالی یا واقعی، به سایت شما وارد می‌شود، باید سعی در متقاعد کردن آن شخص برای بازگشت دوباره به سایت و استفاده از محتویات مفید سایت شما، داشته باشید. برای این کار، شما نیاز به سیستم ثبت نام کاربران در سایت و ارسال هشدار و پیشنهادات برای آنها دارید.

یکی از مهم‌ترین ابزار تبلیغات کلامی برای این صنعت، شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند. انتشار لیست خانه‌های موجود، یکی از بهترین راه‌ها، برای تعامل بیشتر با مشتریان احتمالی و افزایش قدرت دیده شدن، محسوب می‌شود. البته، شما باید در رسانه‌های متفاوت حضور فعال داشته و به سوالات کاربران پاسخ دهید.