اردیبهشت 9, 1403

بهترین مهدکودک های آیت اله کاشانی

کاربر گرامی شما در این صفحه می توانید بهترین مهدکودک های آیت اله کاشانی را مشاهده نمائید.

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی جوانه های کوچک

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – بلوار اباذر – خیابان شالی – خیابان گل دشت – گلستان 8 – پلاک 8

نام مهدکودک: مجتمع آموزشی رهیار

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – سازمان برنامه شمالی – کوچه دوم شرقی – پلاک 7

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی آسمان آبی

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – خیابان ابوذر – خیابان شالی – پلاک 120

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی اختر

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – روبروی مسجد نظام مافی – خیابان 200 دستگاه – انتهای کوی کیهان 8

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی سروین

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – کوچه نیرو – کوچه گلها – پلاک 5

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی شب بو

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – خیابان سلیمی جهرمی – به سمت مترو صادقیه – خیابان سپیدار – کوچه هفتم شرقی – پلاک 30

نام مهدکودک: مهد کودک و پیش دبستانی دو زبانه ندا

آدرس مهدکودک: تهران – بلوار آیت اله کاشانی – سازمان برنامه شمالی – خیابان یکم شرقی – پلاک 18

انتخاب مهد کودک با سیستم آموزشی مدرن، الویت تمامی والدین است اما ممکن است نتوانند عملکرد درخشانی داشته باشند و اسیر مراکز آموزشی بی‌کیفیت شوند که می‌تواند تجربه ناخوشایندی را برای فرزندشان رقم زند. مطالعه این مطلب می‌تواند بینشی به شما ببخشد تا عملکرد درخشانی بر جای بگذارید.

پارامترهای موثر برای انتخاب مهدکودک استاندارد

کودکان وابستگی عاطفی بسیاری به خانواده به ویژه والدین دارند بنابراین می بایست با انتخاب دقیق در سلامت جسم و ذهن فرزندتان بکوشید. در ادامه به این پارامترهای موثر، گریزی زده شده است.

امکانات آموزشی

کودکان همواره دوست دارند در فضای شاد و مفرح رشد یابند و مهارت هایی را نیز بیاموزند بنابراین یادگیری غیرمستقیم می بایست توسط مربیان حاذق و توانمند صورت گیرد. در صورتی که امکانات و تجهیزات مناسب فراهم نباشد چنین هدفی میسر نیست. در موسسات آموزشی درک مفاهیم کلامی و غیرکلامی توسط بازی های مختلفی مانند بازی با شن، طراحی، نقاشی، خمیر بازی، پازل، رقص و موسیقی و داستان های مختلف صورت می گیرد. بنابراین نیاز است فضاهای مختلف را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید مراکز آموزشی کودک پسند هستند و هیجان آزاردهنده نیز رواج ندارد.

نوشته دیگر :
روش های کسب رضایت مشتری برای کسب و کارها

امنیت و بهداشت

مهدکودک ها به عنوان مراکز آموزشی، فرهنگی و هنری فعالیت می کنند بنابراین نیاز است امنیت و بهداشت در ایده آل ترین سطح ممکن فراهم باشد. اگر پروتکل های بهداشتی برای کودکان، خانواده ها و پرسنل به شکل منظم رعایت نشود مطمئنا بر بازده آموزشی نیز تاثیری منفی می‌گذارد به طوری که کودکان تمایلی برای واکاوی از استعداد ندارند و نبوغ و خلاقیت آنها مدفون می‌شود.

بهتر است وسایل بازی را از نزدیک لمس کنید، همچنین در صورت وجود آثار آتش سوزی یا برق گرفتگی نشان دهنده عدم توجه مدیریت نسبت به اصول ایمنی است. حال نصب دوربین مداربسته در مراکز آموزشی نیز صورت می گیرد تا خانواده دغذغه ای نسبت به خطرات جانی و روحیه فرزندشان نداشته باشند.

شرایط فضاهای مختلف مهدکودک

اگرچه سابقه کاری درخشان مراکز آموزشی می تواند اطمینانی نسبت به رعایت استانداردهای مختلف بدهد اما از نزدیک جزئیاتی را نیز رصد کنید تا مطمئن شوید کلاس ها، دیوارها، راهروها نیز ایمن و تمیز هستند. کودکان معمولاً در فضاهای با نور و تهویه مناسب، آموزش بهتری می بینند بنابراین نباید پارامترهایی مانند قیمت و مسافت را فدای این جزئیات تاثیرگذار کنید.

رفتار مربیان

 مربیان می توانند تاثیر شگرفی بر علاقه و تعلق خاطر کودکان به آموزش برجای بگذارند. اگر رفتن آنها مبتنی بر خشونت باشد مطمئناً تنشی را تجربه می کنند و ساکت و منظم می نشینند. صبوری و خوش اخلاقی می‌تواند کمک شایانی کند تا در تمامی مهارت های فکری و اجتماعی فعالیت‌های شایانی را بر جای بگذارند.

منبع: بهترین مهدکودک در آیت اله کاشانی