رسانه های اجتماعی و استخدام دانش آموزان: راهنمای تاکتیکی

0 Comments

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، ۷ از ۱۰ نفر در ایالات متحده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط ، درگیری با محتوا ، به اشتراک گذاری اطلاعات و برای سرگرمی استفاده می کنند.

با چنین استفاده گسترده ، هر موسسه آموزشی که می خواهد وارد بازارهای جدید شود و ثبت نام را انجام دهد ، نیاز به حضور آنلاین دارد. در حالی که یک وب سایت برای اطمینان از حضور یکی از راههاست ، یکی از آسانترین و مؤثرترین راههای ارتباط و تأثیرگذاری دانش آموزان حضور و حضور فعال در سکوهای رسانه های اجتماعی است.

دانش آموز

اگرچه ارسال و تبلیغات در رسانه های اجتماعی ممکن است ساده به نظر برسد ، هنر استفاده از هر بستر به نفع شماست. در این مقاله ، ما به بررسی ۴ شبکه برتر رسانه های اجتماعی می پردازیم و اینکه چگونه مربیان می توانند از آنها – بصورت ارگانیک و پرداختی – برای تقویت آگاهی و تبدیل استفاده کنند.

اینستاگرام

با بیش از ۸۰۰ میلیون اشتراک فعال ماهانه ، اینستاگرام از زمان راه اندازی آن تنها ۸ سال پیش فاصله زیادی داشته است. یک شبکه به اشتراک گذاری عکس ، اینستاگرام به دلیل ماهیت بصری خود همچنان به ویژه در میان یک گروه سنی جوان تر رشد می کند. بنابراین ، چگونه آموزگاران می توانند از آن برای جذب دانش آموزان استفاده کنند؟

آلی

ایجاد تصاویر غنی – هنگام ارسال به حساب کاربری اینستاگرام ، آنچه دانش آموزان می خواهند ببینند یک زندگی چگونه است. عکس هایی از نه تنها خود موسسه و ساختمان بلکه جامعه دانشجویی که به آنجا می روند نمایش می دهد. همچنین به مناطق اطراف و چیزهایی که دانشجویان آینده علاقه مند هستند از جمله پارک های طبیعت ، گالری های هنری ، رستوران شلوغ و بارو یا ساختمان هایی با علاقه محلی مانند تئاتر یا سینما توجه کنید.

دانشجو

رقابت – مسابقات در اینستاگرام مؤثر است. پست هایی ایجاد کنید که پیروان شما را ترغیب کند – و با به اشتراک گذاری – طرفداران آنها را برای ارسال مطالبی مانند فیلم یا تصاویر مرتبط با یک موضوع خاص یا مسئله با فرصتی برای برنده شدن در چیزی ایجاد کنید. این امر دسترسی شما را افزایش داده و آگاهی از برند را افزایش می دهد.

هشتگ – اینستاگرام الگوریتمی بصری برای جستجوی هشتگ ها دارد ، بنابراین یکی از آنها را ایجاد کنید که در حافظه باقی بماند – چیزی جالب یا خنده دار. استفاده از هشتگ در پست ها (۵ تا ۱۰ معیار خوبی است) به شما کمک می کند تا آن را به عنوان چیزی که با موسسه شما در ارتباط است و یک جامعه فعال در اطراف پست های خود ایجاد کنید ، شروع کنید. برای پیگیری استفاده از آنها می توانید از ابزار جستجو در اینستاگرام استفاده کنید.

خنده

نمایش دانش آموزان – از این که با دانشجویان خود در اینستاگرام پیروی کنید و درگیر نشوید ، نترسید. مانند پست های آنها ، وقتی مناسب است و وقتی خبر قابل توجهی (به عنوان مثال شغل جدید یا جابجایی) پیش آمد ، اظهار نظر کنید و اخبار خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

با استفاده از تصاویر جذاب برای نشان دادن فارغ التحصیلان ، برگه ای از کتاب دانشگاه Loughborough را بگیرید.

پرداخت شده

به عنوان یک پلت فرم بصری ، بهترین راه برای تبلیغات استفاده از تصاویر یا فیلم است. با توجه به گروه های سنی که بیشترین فعالیت آنها از ۱۸-۴۹ سالگی انجام می شود ، مخاطب برای معلمی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی توسعه حرفه ای را ارائه می دهد مناسب است. در حقیقت ، ۶۰ people از مردم می گویند که محصولات جدیدی را روی این سکو کشف می کنند در حالی که ۷۵٪ بعد از بودن اقدام می کنند. با الهام از یک پست

قالبهایی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

تبلیغات آگهی تصویر – قالب استاندارد آگهی ، اینها به صورت تصاویر واحد در یک فید ظاهر می شوند. این نوع از تبلیغات به دلیل تبلیغاتی که قابل کلیک کردن و جذابیت بیشتری دارند ، پیدا نمی شوند.

تبلیغات داستان تصویر – مشابه تبلیغات خوراک اینها برای تبلیغات استوری اینستاگرام است.

تبلیغات فید ویدیویی / تبلیغات داستان ویدیویی – این آگهی ها فیلم به صورت خوراک و Stories هستند و باید برای هرگونه دارایی ویدیویی با کیفیت بالا که ایجاد کرده اید استفاده شود.

آگهی های تبلیغاتی چرخ دستی – این فرمت به یک تبلیغ کننده اجازه می دهد تا یک سری تصاویر را نشان دهد (حداکثر ۱۰) که یک کاربر می تواند از طریق آن بگردد و برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا عالی است.

تبلیغات داستان بوم – علاوه بر این جدید ، این تبلیغات همهجانبه است که به کاربران امکان می دهد تجربه VR را بدست آورند. یک روش عالی برای ایجاد مشارکت ، آنها نیاز به یک موسسه برای سرمایه گذاری در دارایی های VR دارند.

سرمایه گذاری

مانند بسیاری از سیستم عامل های اینستاگرام به شما امکان می دهد جنسیت های خاص ، گروه سنی ، علایق ، مکان ها و غیره را هدف قرار دهید. این تضمین می کند که تبلیغ شما دقیقاً کسانی را که می خواهید هدف قرار دهید. همچنین مخاطب سفارشی یا ظاهری ایجاد می کند و از اطلاعات جمعیتی فیس بوک در تبلیغات استفاده می کند. نکته اصلی که باید در یک تبلیغات تبلیغاتی مدنظر داشته باشید این است که هدف خود را بدانید – چیزی که سکو از قبل از هزینه کردن از شما درخواست می کند. در نظر بگیرید که آیا این کار برای آگاهی از مارک ، رسیدن ، تبدیل یا ترافیک در ابتدا است و تبلیغ شما شانس موفقیت بیشتری دارد.

صرفه جویی در هزینه ، تبلیغات براساس چندین فاکتور است که برای یک تبلیغ کننده فاش نمی شود اما مبتنی بر یک مدل هزینه برای هر کلیک و هزینه برای هر برداشت است. بهترین راه برای نظارت بر هزینه ها – به ویژه در آغاز وقتی که سیستم عامل را آزمایش می کنید – تعیین یک برنامه تبلیغاتی ، روش تحویل و تنظیم یکمبلغ پیشنهادی که نمی تواند بودجه شما را بیش از حد تحت فشار قرار دهد.

نکته – اینستاگرام طیف وسیعی از فیلترها و ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد که می تواند یک عکس را برجسته کند – حتی آنهایی که ضعیف نیستند. شما حتی می توانید با تنظیم دیدگاه یا تغییر گرما و اشباع ، عکس های مسطح را زنده کنید.

Facebook

به عنوان رهبر بازار ، فیس بوک ماهانه ۲٫۲ میلیارد کاربر فعال دارد. با چنین دسترسی ، فیس بوک را به سکوی ایده آل برای نشان دادن نام تجاری خود و ترویج فعالیت های مرتبط با نمونه کارها ، رویدادها یا فارغ التحصیلان خود تبدیل می کند.

با این حال ، در سالهای اخیر این پلت فرم مدل خود را تغییر داده است تا تعداد پست های نشان داده شده توسط مارک ها را کاهش دهد و در عوض ، پست های ایجاد شده توسط پروفایل افراد و مواردی را که بحث ایجاد می کند ، در اولویت قرار دهد. این امر باعث می شود که محتوای مارک های ارگانیک از این معنی که شما باید در مورد آنچه در صفحه شرکت ارسال می شود ، بیشتر مراقب باشید استفاده کنید. بنابراین ، چگونه می توانید از آن برای ارتباط با دانش آموزان استفاده کنید؟

خلاق شوید – هنگام ارسال در فیس بوک ، درباره مخاطبان خود و اینکه نیازهای آنها چیست فکر کنید. به ذهن دانش آموزان آینده نگر ضربه بزنید و آنچه را که ممکن است بخواهند بدانند در نظر بگیرید. سپس از عناوین خلاق استفاده کنید تا تحولات یا اخبار را به روشی جالب ارتقا دهید.

به عنوان نمونه از دانشگاه هاروارد ، پستی را که نشان داده شده است تحقیقات خود را به دست آورد ۱٫۶ کیفیت دوست داشتنی به همراه یکی از مارک زوکربرگ با استفاده از کپی هوشمندانه برای مشارکت در اختیار داشته باشید.

سؤال مطرح کنید – هنگام ارسال به فید فیس بوک خود ، سؤالاتی را مطرح کنید که ممکن است دانش آموزان شما جواب این سوال را بدانند یا بخواهند در ادامه پیگیری کنند. ارسال چیزی به سادگی به عنوان “مکان موردعلاقه شما برای تحصیل در XX است؟” مردم را به اشتراک و تقویت پروفایل پست شما ترغیب می کند.

“ویژگی اول” را مشاهده کنید – ویژگی اضافه شده ۲ سال پیش به کاربران این امکان را می دهد تا صفحات مورد نظر خود را برای اولین بار در اخبار خود انتخاب کنند. ترغیب بازدید کنندگان به صفحه فیسبوک شما به بهبود دسترسی ارگانیک کمک خواهد کرد.

Facebook Live Live را کاوش کنید – با تعهد به فیلم ، فیس بوک جریان جدیدی ایجاد کرده است که فیلم زنده را نشان می دهد. مربیان می توانند ویدئوهای زنده ایجاد کنند که دانشجویان ، دانشکده ها یا مدارس خود را از طریق مباحث Q&A به نمایش بگذارند تا مشارکت را تحریک کنند.

پرداخت شده

با داشتن بیش از ۴ میلیون تبلیغ کننده برای رقابت با آن ، مربیان باید از آن استفاده کنند تا از آن به عنوان یک کانال مؤثر استفاده کنند.

مهمترین مزیت فیس بوک ، قیمت مناسب آن ، طیف وسیعی از گزینه های هدف گذاری و بستر تحلیلی مؤثر است. نکته اصلی استفاده موثر از آن ، برنامه ریزی هر کمپین برای اطمینان از بهینه سازی تبلیغات شما است. شما می توانید این کار را توسط:

قیمت

تعریف مخاطب – با افراد جامع مسلح خواهید دانست که چه کسی در جهت هدف قرار دادن و تقسیم بندی آنها تلاش می کند تا آنها را با مناسب ترین محتوا هدف گذاری کند. این نه تنها به کلیک کردن کمک می کند بلکه به حفظ یک نمره مناسب مرتبط نیز کمک می کند که تضمین می شود در فیس بوک دیده شود.

ایجاد تصاویری چشم نواز – تصاویر برای تعامل در Facebook مهم هستند. خلاق شوید و تصاویر مختلفی از افراد گرفته تا تصویرگری تا ایزومتریک را امتحان کنید و ببینید بهترین عملکردها چیست.

از CTA های واضح استفاده کنید – مردم وقت و صبر لازم برای تبلیغ تبلیغات را ندارند. اطمینان حاصل کنید که کلیه CTA ها با گزاره های ارزش مرتبط هستند و به زندگی یک شخص می افزودند.

به فراتر از کلیکها نگاه کنید – همراه با تبدیل رانندگی ، تبلیغات همچنین می توانند ارزش خود را به برند شما اضافه کنند. از آنها برای رانندگی آگاهی استفاده کنید بلکه با مخاطبان اصلی خود درگیر شوید. لایک ، نظر و اشتراک ممکن است معیارهای غرور باشد اما می توانند در تعامل با ارزش باشند.

پیگیری و اندازه گیری – در نهایت تبلیغات شما فقط به همان اندازه تعامل دریافتی با تبدیل یا بازدید از آنها با ارزش است. برای اندازه گیری موفقیت در تبلیغات مختلف از آزمایش A / B استفاده کنید و از گزارش تبلیغات استفاده کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند و گزارش های هفتگی را ایجاد می کنید که می تواند عملکرد را ردیابی کند.

نکته – اطمینان حاصل کنید که موسسه شما در بخش “انجمن های مدرسه” درج شده است زیرا این امر باعث می شود دانش آموزان صفحه شما را پیدا کرده و سپس به آن بپیوندند.

Twitter

طبق یک مطالعه در مجله نوآوری آموزش عالی ، دانشگاه ها در استفاده از توییتر نتوانسته اند بهترین استفاده را داشته باشند و ممکن است تصاویر “نادرست” از خود تبلیغ کنند. نتایج حاکی از آن است که در حالی که ۷۹٪ از پستها اطلاعات را پخش می کنند ، تنها ۱۲٪ تماس برای پاسخگویی صادر کرده اند (به عنوان مثال retweet) در حالی که تنها ۱۰٪ مستقیماً با یک صدای جیر جیر یا کاربر دیگری درگیر شده اند.

از نظر ارگانیکی می تواند فرصت هایی را برای موارد زیر فراهم کند:

کمک به پذیرش ها – زیبایی توییتر از ظرفیت واقعی آن است. همانگونه که مارک های پیشرو برای کمک به مشتریان در پرس و جو از بستر نرم افزاری استفاده می کنند ، می تواند برای دانشجویانی که به دنبال کمک هستند نیز مفید باشد. این که آیا این مربوط به روند پذیرش است یا پرس و جو در مورد یک برنامه ، توییتر می تواند به c کمک کندموسسه ای را با دانشجویی تشویق کنید.

یافتن صدا – ایجاد مخاطب در توییتر می تواند دانشگاه ها یا دانشکده ها را در پاسخ به موضوعاتی که بر بخش آموزش تأثیر می گذارد پاسخ دهد و درگیر موضوعاتی با اهمیت اجتماعی مانند کمپین #metoo یا تحولات سیاسی باشد. در اصل ، این می تواند صدای مربیان را صدا کند.

ارتقاء زندگی دانشجویی – استفاده از مطالب با فرم کوتاه و تصاویر غنی از رسانه می تواند بینشی را در مورد دانشجویی بودن در موسسه شما ایجاد کند. شامل دانش آموزان یا فارغ التحصیلان در توییت با استفاده از دسته آنها می تواند درگیری را درگیر کرده و اقداماتی مانند اشتراک گذاری برای بازخورد را ارتقا بخشد.

استفاده از هشتگ – دقیقاً مانند اینستاگرام ، این پلت فرم از هشتگ ها استفاده می کند تا جلوه خوبی داشته باشد و با نیروی کافی در پشت یک هشتگ می تواند تا حد روند صعود صعود کند ، معادل ویروسی یک ویدیوی دریافت یک توییت که توسط گروه ها و چشم دیده می شود. سرتاسر جهان.

پرداخت شده

۳ نوع تبلیغات در توییتر وجود دارد:

تبلیغ توییت – این توییتهایی با پولی است که در پشت آنها قرار دارد تا به مخاطبان گسترده تری برسد. درست مثل توییتهای معمولی ، آنها را می توان دوست داشت ، بازتوییت کرد و غیره و فرصتی را برای گسترش توییتی فراهم می کند که تعامل محبوب یا محرک را ثابت کرده است.

حساب های تبلیغاتی – یک رویکرد هدفمند ، این عملکرد به شما امکان می دهد تا حساب خود را در مقابل مخاطبان منتخب قرار دهید. ۸۵٪ از مردم معتقدند که این نوع آگهی به آنها در کشف مارک های جدید در توییتر کمک کرده است.

روندهای تبلیغاتی – این عملکرد به یک برند کمک می کند تا روندهایی را ارائه دهد که بیشترین بحث در مورد موضوعات در شبکه است. این امر مشارکت را با تبلیغ هشتگ و ایجاد بحث در هنگام آغاز استفاده مردم از آن سوق می دهد.

مانند سایر شبکه های اجتماعی راه اندازی یک کمپین ، رو به جلو است اما باید دارای لیست های هدفمند ، بودجه تنظیم شده ، آزمایش A / B و خلاقیت جالب با گزاره ارزش مشخص و CTA باشد.

نکته – کارت ها می توانند در توییتر بسیار موفق باشند زیرا عملکردهای اضافی مانند پیش نمایش وب سایت یا نصب برنامه را ارائه می دهند. در حقیقت ، داده های توییتر دریافتند که کارت های وب سایت نسبت به توئیت های تبلیغاتی ۴۳ درصد بالاتر از میزان تعامل دارند.

Pinterest

با داشتن ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ، Pinterest یکی از سریعترین شبکه های اجتماعی در حال رشد است. یک جشن بصری که به مربیان امکان می دهد پیشنهادات و برنامه های خود را با استفاده از تصاویر عالی نمایش دهند. آمار جمعیتی آن بسیار جالب است که ۴۲٪ کاربران زن و گروههای سنی فعال ترین آنها از ۱۸-۶۴ سال در یک براکت پردرآمد با تحصیلات دانشگاهی (۳۲٪) قرار دارند.

محتوای طول عمر – بر خلاف اکثر شبکه های اجتماعی ، محتوا را می توان چندین بار دوباره به اشتراک گذاشت ، برخلاف فیس بوک و توییتر که در آن پست ها تحت محتوای جدید گم می شوند. به دلیل ماهیت نشانه گذاری ، می توان ماه ها یا حتی سالها پس از ارسال ، محتوای آن را پین و دوباره پرینت کرد. این بدان معنی است که محتواهایی که در Pinterest به اشتراک می گذارید می تواند بدون مراجعه مجدد یا طراوت دوباره به سایت شما هدایت شود.

ایجاد تابلوهای هدفمند – نکته جالب در مورد Pinterest اینست که شما می توانید چندین تخته ایجاد کنید که نقاط درد خاصی را تحویل می گیرند. به عنوان مثال “فارغ التحصیلان ما” فارغ التحصیلان شاغل در زمینه های مختلف و یا برای شرکت های مختلف هستند ، در حالی که “پردیس پردیس” نشان می دهد که دانشگاه چگونه است و امکانات.

تصاویر و توضیحات قابل استفاده – با ارسال عکس بدون تمرکز و یا در زیر عکسهای زیر ، مربی جایی در Pinterest نخواهد داشت. نکته اصلی موفقیت آن استفاده از تصاویر برجسته است که چشم نواز ، باهوش یا خنده دار است. علاوه بر این ، توضیحات قوی برای سئو لازم است ، بنابراین حتماً کلمات کلیدی و هشتگ های مربوط را شناسایی کنید.

دانشگاه ویرجینیا غربی با داشتن ۱۲ تخته ، شیوه زندگی منطقه را با تمرکز بر کوهنوردی و بیابانهای اطراف به همراه تصاویر مدرسه قدیمی برای نشان دادن نهاد خود به نمایش می گذارد. نکته اصلی موفقیت آنها طنز و استفاده از تصاویر چشم نواز است که باعث ایجاد ارتباط در منطقه می شود.

پرداخت شده

مانند سایر شبکه های اجتماعی تبلیغات در Pinterest بسیار ساده است. نکته مهم شناخت هدف و مخاطب خود است. با انتخاب ۵ نوع مبارزات انتخاباتی ، از ابتدا می خواهید از افزایش آگاهی و نصب برنامه استفاده کنید. سپس به سادگی یک بودجه را بطور روزانه یا با کمپین تنظیم کنید و قبل از انتخاب پین ، تبلیغ و پیوند را پیشنهاد دهید. مانند هر کمپینی ، نتایج را نظارت کنید و مایل باشید با نسخه و تصاویر آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی با مخاطبان شما مؤثر است.

پینهای تبلیغی – دقیقاً مشابه پین ​​ارسال شده ، این بودجه است که شما بودجه را تعیین می کنید. برخلاف سایر سیستم عامل ها ، وقتی شخصی پین تبلیغاتی را در Pinterest به اشتراک می گذارد ، نشانگر “تبلیغ شده” را نشان نمی دهد ، بنابراین به عنوان آگهی ارگانیک است تا یک تبلیغ.

پین های تبلیغاتی ویدیویی – مشابه با پین تبلیغاتی ، این فقط یک فیلم t استکلاه تبلیغ می شود آنها در نتایج جستجو ، خبرنامه و در بخش “بیشتر مانند این” ظاهر می شوند.

پین های یک ضربه ای – با استفاده از پین های یک شیر ، کاربرانی که کلیک می کنند مستقیماً به URL تعبیه شده مانند وب سایت شما منتقل می شوند. به خاطر داشته باشید که هر کلیک در بودجه شما می شود بنابراین این نکته را بخاطر بسپار که ممکن است مردم انتظار نداشته باشند اگر به دنبال ساده زوم کردن تصویر هستند ، به صفحه دیگری مراجعه کنند.

پین های تبلیغاتی تبلیغ شده – این نوع آگهی ها شامل یک آیکون برنامه و دکمه نصب هستند تا بتوانند پینرها را بدون خارج کردن سیستم عامل از برنامه بارگیری کنند. این مرحله اضافی از مراجعه به فروشگاه اپلیکیشن را کاهش داده و یادگیری بیشتر و خرید را آسانتر می کند.

پین های سینمایی – مشابه تبلیغات پین تبلیغاتی ، این تبلیغات از حرکت استفاده می کنند اما فقط در صورت حرکت کاربر حرکت می کنند. اگر پینر بخواهد کل ویدیو را مشاهده کند می تواند به سادگی کلیک کند.

نکته: اگر می خواهید دریابید که چه تیزهوشان از تخته های شما صرفه جویی می کنند ، URL را در مرورگر خود برش داده و قرار دهید: www.pinterest.com/source/www.ociationyourfavesitefaq.com. این به شما کمک می کند تا دریابید که افراد با چه محتوا و تصویرهایی درگیر هستند.

رسانه های اجتماعی در مورد تعامل با دانشجویان – گذشته و آینده – از پتانسیل های عظیمی برخوردار هستند. با این وجود هر سیستم عامل ممکن است متناسب با نیاز یا مخاطبان شما نباشد ، بنابراین تحقیقات برای اطمینان از اتلاف وقت یا هزینه در سیستم عامل هایی که کار نمی کنند ضروری است. علاوه بر این ، ایجاد موارد زیر با کاربران فعال در شبکه های اجتماعی به زمان ، فداکاری و آزمایش نیاز دارد.

از یک فرد یا تیم اختصاص داده شده اطمینان حاصل کنید و به طور مرتب روی سیستم عاملها نظارت داشته و قالب ها و پیام های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی طنین انداز است. دانش آموزان می خواهند بدانند که چه موسساتی می تواند به آنها پیشنهاد دهد ، بلکه آنچه را که در آن می ایستد نیز می باشد. بنابراین بگذارید شخصیت برند شما متمایز شود و جامعه ای را در رسانه های اجتماعی ایجاد کند که بتواند به تمایز نهاد شما از دیگران در بازار کمک کند.

بروشور

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited ایالت های ایالات متحده آمریکا جزایر دور افتاده اوروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلاVietnam جزایر ویرجین ، جزایر بریتانیاVirgin ، ایالات متحده والیس و Futuna صحرای غربیYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت