رسانه های اجتماعی و استخدام دانش آموزان: راهنمای تاکتیکی

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، ۷ از ۱۰ نفر در ایالات متحده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط ، درگیری با محتوا ، به اشتراک گذاری اطلاعات و برای سرگرمی استفاده می کنند.

با چنین استفاده گسترده ، هر موسسه آموزشی که می خواهد وارد بازارهای جدید شود و ثبت نام را انجام دهد ، نیاز به حضور آنلاین دارد. در حالی که یک وب سایت برای اطمینان از حضور یکی از راههاست ، یکی از آسانترین و مؤثرترین راههای ارتباط و تأثیرگذاری دانش آموزان حضور و حضور فعال در سکوهای رسانه های اجتماعی است.

دانش آموز

اگرچه ارسال و تبلیغات در رسانه های اجتماعی ممکن است ساده به نظر برسد ، هنر استفاده از هر بستر به نفع شماست. در این مقاله ، ما به بررسی ۴ شبکه برتر رسانه های اجتماعی می پردازیم و اینکه چگونه مربیان می توانند از آنها – بصورت ارگانیک و پرداختی – برای تقویت آگاهی و تبدیل استفاده کنند.

اینستاگرام

با بیش از ۸۰۰ میلیون اشتراک فعال ماهانه ، اینستاگرام از زمان راه اندازی آن تنها ۸ سال پیش فاصله زیادی داشته است. یک شبکه به اشتراک گذاری عکس ، اینستاگرام به دلیل ماهیت بصری خود همچنان به ویژه در میان یک گروه سنی جوان تر رشد می کند. بنابراین ، چگونه آموزگاران می توانند از آن برای جذب دانش آموزان استفاده کنند؟

آلی

ایجاد تصاویر غنی – هنگام ارسال به حساب کاربری اینستاگرام ، آنچه دانش آموزان می خواهند ببینند یک زندگی چگونه است. عکس هایی از نه تنها خود موسسه و ساختمان بلکه جامعه دانشجویی که به آنجا می روند نمایش می دهد. همچنین به مناطق اطراف و چیزهایی که دانشجویان آینده علاقه مند هستند از جمله پارک های طبیعت ، گالری های هنری ، رستوران شلوغ و بارو یا ساختمان هایی با علاقه محلی مانند تئاتر یا سینما توجه کنید.

دانشجو

رقابت – مسابقات در اینستاگرام مؤثر است. پست هایی ایجاد کنید که پیروان شما را ترغیب کند – و با به اشتراک گذاری – طرفداران آنها را برای ارسال مطالبی مانند فیلم یا تصاویر مرتبط با یک موضوع خاص یا مسئله با فرصتی برای برنده شدن در چیزی ایجاد کنید. این امر دسترسی شما را افزایش داده و آگاهی از برند را افزایش می دهد.

هشتگ – اینستاگرام الگوریتمی بصری برای جستجوی هشتگ ها دارد ، بنابراین یکی از آنها را ایجاد کنید که در حافظه باقی بماند – چیزی جالب یا خنده دار. استفاده از هشتگ در پست ها (۵ تا ۱۰ معیار خوبی است) به شما کمک می کند تا آن را به عنوان چیزی که با موسسه شما در ارتباط است و یک جامعه فعال در اطراف پست های خود ایجاد کنید ، شروع کنید. برای پیگیری استفاده از آنها می توانید از ابزار جستجو در اینستاگرام استفاده کنید.

خنده

نمایش دانش آموزان – از این که با دانشجویان خود در اینستاگرام پیروی کنید و درگیر نشوید ، نترسید. مانند پست های آنها ، وقتی مناسب است و وقتی خبر قابل توجهی (به عنوان مثال شغل جدید یا جابجایی) پیش آمد ، اظهار نظر کنید و اخبار خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

با استفاده از تصاویر جذاب برای نشان دادن فارغ التحصیلان ، برگه ای از کتاب دانشگاه Loughborough را بگیرید.

پرداخت شده

به عنوان یک پلت فرم بصری ، بهترین راه برای تبلیغات استفاده از تصاویر یا فیلم است. با توجه به گروه های سنی که بیشترین فعالیت آنها از ۱۸-۴۹ سالگی انجام می شود ، مخاطب برای معلمی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی توسعه حرفه ای را ارائه می دهد مناسب است. در حقیقت ، ۶۰ people از مردم می گویند که محصولات جدیدی را روی این سکو کشف می کنند در حالی که ۷۵٪ بعد از بودن اقدام می کنند. با الهام از یک پست

قالبهایی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

تبلیغات آگهی تصویر – قالب استاندارد آگهی ، اینها به صورت تصاویر واحد در یک فید ظاهر می شوند. این نوع از تبلیغات به دلیل تبلیغاتی که قابل کلیک کردن و جذابیت بیشتری دارند ، پیدا نمی شوند.

تبلیغات داستان تصویر – مشابه تبلیغات خوراک اینها برای تبلیغات استوری اینستاگرام است.

تبلیغات فید ویدیویی / تبلیغات داستان ویدیویی – این آگهی ها فیلم به صورت خوراک و Stories هستند و باید برای هرگونه دارایی ویدیویی با کیفیت بالا که ایجاد کرده اید استفاده شود.

آگهی های تبلیغاتی چرخ دستی – این فرمت به یک تبلیغ کننده اجازه می دهد تا یک سری تصاویر را نشان دهد (حداکثر ۱۰) که یک کاربر می تواند از طریق آن بگردد و برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا عالی است.

تبلیغات داستان بوم – علاوه بر این جدید ، این تبلیغات همهجانبه است که به کاربران امکان می دهد تجربه VR را بدست آورند. یک روش عالی برای ایجاد مشارکت ، آنها نیاز به یک موسسه برای سرمایه گذاری در دارایی های VR دارند.

سرمایه گذاری

مانند بسیاری از سیستم عامل های اینستاگرام به شما امکان می دهد جنسیت های خاص ، گروه سنی ، علایق ، مکان ها و غیره را هدف قرار دهید. این تضمین می کند که تبلیغ شما دقیقاً کسانی را که می خواهید هدف قرار دهید. همچنین مخاطب سفارشی یا ظاهری ایجاد می کند و از اطلاعات جمعیتی فیس بوک در تبلیغات استفاده می کند. نکته اصلی که باید در یک تبلیغات تبلیغاتی مدنظر داشته باشید این است که هدف خود را بدانید – چیزی که سکو از قبل از هزینه کردن از شما درخواست می کند. در نظر بگیرید که آیا این کار برای آگاهی از مارک ، رسیدن ، تبدیل یا ترافیک در ابتدا است و تبلیغ شما شانس موفقیت بیشتری دارد.

صرفه جویی در هزینه ، تبلیغات براساس چندین فاکتور است که برای یک تبلیغ کننده فاش نمی شود اما مبتنی بر یک مدل هزینه برای هر کلیک و هزینه برای هر برداشت است. بهترین راه برای نظارت بر هزینه ها – به ویژه در آغاز وقتی که سیستم عامل را آزمایش می کنید – تعیین یک برنامه تبلیغاتی ، روش تحویل و تنظیم یکمبلغ پیشنهادی که نمی تواند بودجه شما را بیش از حد تحت فشار قرار دهد.

نکته – اینستاگرام طیف وسیعی از فیلترها و ابزارهای ویرایش را ارائه می دهد که می تواند یک عکس را برجسته کند – حتی آنهایی که ضعیف نیستند. شما حتی می توانید با تنظیم دیدگاه یا تغییر گرما و اشباع ، عکس های مسطح را زنده کنید.