اردیبهشت 8, 1403

آیا رنگ موی کاملا ارگانیک وجود دارد؟

رنگ ارگانیک مو چیست؟

منظور از رنگ ارگانیک ، یعنی رنگی که پایه ی مواد آن کاملا گیاهی ساخته شده باشد و مواد شیمیایی خیلی اندک در آن به کار رفته باشد و یا اصلا نباشد.این گونه رنگها با روشهای طبیعی و مواد گیاهی بدست می آیند.

آیا رنگ موی کاملا ارگانیک وجود دارد؟
ل
هیچ مارک رنگ مویی کاملا و صد در صد ارگانیک نیست ، در صورتیکه الان هر مارکی ادعا میکند ، محصولات رنگ موی کاملا گیاهی و ارگانیک دارد.هر رنگ مویی مقدار اندکی مواد شیمیایی مصنوعی دارد که وجود این مواد در رنگ الزامی است ، زیرا برای اینکه PH موی شما فعال شود این مواد شیمیایی تا حدی به باز شدن رنگ مو کمک میکند .

افرادی هستند که از حنا برای رنگ موی خود استفاده میکنند و باور دارند که حنا کاملا گیاهی است اما این رنگ برای پوشاندن موی سفید نمیتواند کاربردی باشد و نمک های موجود در حنا می تواند موهای شما را خشک و شکننده کند و آسیب جدی به موی شما وارد کند.رنگهای ارگانیک مقدار کمی مواد شیمیایی دارند که بر روی PH مو اثر دارد.در انتخاب رنگ مو باید دقت داشته باشید ، که رنگ مو فاقد آمونیاک باشد ، زیرا آمونیاک برای مو بسیار مضر است و کاملا غیر طبیعی است.

رنگ موی گارنیر

رنگ موی گارنیر بهترین و شناخته شده‌ترین رنگ مو بانوان است و اکثر بانوان با این رنگ مو آشنایی دارند.

رنگ موهای میوه‌ای زیتون، آووکادو و باتر جزء بهترین رنگ موها بوده و حاوی مواد مغذی هستند؛ بنابر این با استفاده از این رنگ موها، موهای شما به لحاظ طبیعی تغذیه شده و پرپشتی خود را حفظ می‌کنند. شما می‌توانید با پکیج‌های زیبایی گارنیر موهای خود را درخشان و زیبا کنید.

این برند رنگ موهای متنوعی دارد و اکثر محصولات آن طبیعی هستند. این برند هرگز موهای شما را به صورت مصنوعی و غیرطبیعی نشان نخواهد داد.

محصولات گارنیر آمونیاک نداشته و این ویژگی، یکی از نقاط قوت این برند محسوب می‌شود. قیمت مناسب یکی دیگر از دلایل برتری این برند است. اکثر محصولات گارنیر بین ۳۰۰٫۰۰۰ تا ۵۰۰٫۰۰۰ ریال قیمت دارند.

 رنگ موی پلت

این رنگ مو، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن به موهای شما می دهد. این محصول از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ایی دارد که برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که چون این رنگ بسیار روشن است به یک آرایش گرم و پر رنگ احتیاج دارد تا بتواند بخوبی جلوه کند و خودش را نشان بدهد. درون کیت رنگ پلت یک تیوب رنگ ۵۰ میلی‌لیتری، یک اکسیدان شماره‌ی ۲ ، یک ماسک ‌موی ۱۰ میلی‌لیتری و یک جفت دستکش پلاستیکی بی‌رنگ قرار داده شده است. همچنین یک ماسک مو نیز در این کیت قرار داده شده است که از موها در برابر آسیب های رنگ مو حفاظت می کند.

نوشته دیگر :
طراحی سایت وردپرس برتر

 

پالت

رنگ مو مارال

رنگ مو شرکت مارال یک رنگ مو دائمی به حساب می آید، که میتواند رنگ فعلی موهای شما را تغییر بدهد، آنها را تیره تر و یا روشن تر کند. پوشانندگی رنگ مو مارال برای موهای خاکستری بسیار عالی بوده و در هر شرایطی کاملا پایداری خود را حفظ می کند. این رنگ مو حاوی ترکیبات روغن آرگان، روغن هسته ی انگو، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده های و حالت دهنده های مو می باشد، که باعث درخشندگی و حفظ سلامت بیشتر موهای شما می شود.

 

رنگ موی دائمی ناتورتینت

این رنگ موی طبیعی ، ساخته شده از مواد گیاهی است .کسانی که رنگ طبیعی و سالم برای موهای خود میخواهند از این رنگ مو استفاده میکنند.این رنگ موی خارجی موهای شمارا تغذیه و درخشان می کند.این برند در ۲۹ طیف رنگی و در رنگ های متنوع عرضه شده است. از مزایای این رنگ مو ، فاقد آمونیاک ، پوشانندگی کامل موهای خاکستری ، رنگ آمیزی سریع و براقیت مو ، ماندگاری طولانی رنگ مو ، و از معایب آن آسیب و حساسیت پوستی می توان اشاره کرد.

 

ناتورتینت

رنگ مو لورال

احتمالاً همه شما حتماً اسم لورال را شنیده‌اید و حتی با بسیاری از محصولات آن هم آشنایی دارید. این کمپانی فرانسوی حالا یکی از بزرگترین کمپانی‌های عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است. البته محصولات تخصصی لورال در زمینه مو، این روزها بیشتر از همیشه شهرت پیدا کرده اند. به عنوان مثال رنگ موهای لورال که با دو گروه Excellence  و  Casting شناخته می‌شوند تنوع بسیار زیادی دارند. این رنگ موها بدون آمونیاک یا کم آمونیاک هستند. باعث لطافت و درخشش موها می‌شوند و ماندگاری خوبی هم دارند. تفاوت گروه‌های Casting و Excellence در میزان ماندگاری آنهاست. گروه Casting حاوی آمونیاک است و ماندگاری بالاتری دارد.

 

لورال

رنگ مو فیتو

فیتو یک شرکت معتبر فرانسوی می باشد که همیشه توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست بیاورد. این رنگ مو به به چهره شما جلوه ایی بسیار زیبا و جذاب هدیه می دهد و در عین حال از آسیب رسیدن به موهای شما نیز جلوگیری کرده و مانع از خشکی و شکنندگی موها شما می شود. این رنگ مو حاوی ۶۰٪ عصاره گیاهان میباشد که سلامتی و زیبایی موهای شما را تضمین می کند. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : کیفیت بالا، ماندگاری بالا، مرطوب کنندگی مو، ترمیم کننده مو، ضد التهاب و استفاده از ویتامین C در ترکیبات آن اشاره کرد.