اردیبهشت 8, 1403

بهترین عطر مردانه دیور

.estp-changedby-essin a{color:#0432AE !important}

ادکلن دیور ساواج  در سال ۲۰15 روانه بازار شده است که رایحه کم نظیر آن در مدت زمان کوتاهی توانست آقایان بسیاری را جذب خود کند. رایحه این عطر الهام گرفته از طبیعیت بکر صحراها و آسمان آبی آن، صخره‌ها و تپه‌های ناهموار صحرا می‌باشد. می‌توان به جرات گفت که عطر ساواج نیمی از محبوبیت خودش را مدیون هنرپیشه معروف آمریکایی جانی دپ است. جانی دپ در یک تیزر تبلیغاتی بسیار زیبا در حالیکه در یک طبیعت بکر صحرایی است حس و حال فوق‌العاده این عطر را به زیبایی به تصویر می‌کشد. تبلیغات این عطر با هنرپیشه هالیوودی یعنی جانی دپ سبب شد تا بسیاری از آقایان را برای خرید عطر سواچ کنجکاو کند.

عطر دیور ساواج در نت ابتدایی با رایحه‌ی فلفل و ترنج آغاز می گردد، سپس در نت میانی با رایحه‌ی گل شمعدانی، اسطوخودوس، فلفل سیچوان، صمغ، فلفل صورتی، خس خس و نعناع هندی ادامه می‌یابد و در پایان سدر، لابدانیوم و آمبروکسان تکمیل کننده‌ی رایحه‌ی این عطر مردانه می‌باشند. این عطر در گروه بویایی گیاهان و برگ‌های معطر قرار می‌گیرد.

 

عطر دیور ساواج مردانه با طبیعت ملایم و طعم شیرین و کمی ترش گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می‌باشد، این رایحه از پخش بوی عالی و ماندگاری خوبی برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر مردانه بالای 20 سال می‌باشد، اما در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است و در میان نوجوانان نیز محبوب است

ماندگاری و پخش بو جز مهم‌ترین مواردی است که هر فرد هنگام خرید عطر به آن توجه می‌کند. ماندگاری این عطر به سبب ترکیب روایح بسیار قوی ، بالا می‌باشد و به طور متوسط بین ۵ تا ۸ ساعت می‌تواند ماندگاری داشته باشد. پخش بوی این عطر نیز بسیار خوب است و اگر جذابیت برای شما مهم است باید بگوییم که پخش بوی این عطر بسیار دلنشین می‌تواند شما را جذب هر فردی کند.

نوشته دیگر :
در انتخاب بهترین گن، باید به چه مواردی دقت کرد؟

برای اطلاع از قیمت ادکلن دیور ساواج و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.