اردیبهشت 8, 1403

ارزان ترین قیمت دستگاه لیوان یک بار مصرف کدام اند؟

براسال تحقیقات انجام شده و گزارش های سالانه ارائه شده بیش از 177 هزار تن یعنی مقداری حدود 4 درصد از نفت تولیدی در کشور ، صرف تولید مواد پلاستیکی در ایران میشود و حدود 100 تا 200 سال طول میکشد تا این مواد پلاستیکی تجزیه و نابود شوند. دم نمودن چای یکی از وقتگیر ترین اعمالی است که هر صبح می تواند زمان زیادی را از شاغلین بگیرد از این رو بسیاری از شاغلین در حال حاضر از لیوان کاغذی چای دار استفاده می کنند این کار سبب می شود تا برای آماده شدن چای تنها دقایقی صرف جوش آمدن آب کرده باشید و در مدت زمان کوتاهی صبحانه خود را به همراه چای تازه دم میل نموده و پس از آن به محل کار خود روید. پلاستیک ها برخلاف اجسامی مانند شیشه و کاغذ و آهن و آلومینیوم به راحتی تجزیه نشده و از میان 300 میلیون تن پلاستیک که میزان تولید سالیانه پلاستیک میباشد میتوان گفت تنها فقط حدود 10 درصد آن را میتوان بازیافت نمود و اینروزها آلودگی ناشی از این مقدار تولید سالیانه پلاستیک تبدیل به یک معضل شده . نکته مهم دیگر در ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف و قیمت دستگاه لیوان یک بار مصرف، میزان تولید لیوان در دقیقه می باشد.

 

دستگاه لیوان کاغذی انواع گوناگونی کاتر و قطعات گرمایشی دارد. این دستگاه جهت چاپ روی انواع لیوان سابلیمیشن جادویی حرارتی، لیوان سفید سرامیکی، لیوان شیشه ای یخی و شفاف، لیوان پلیمری، لیوان دسته عروسکی، فنجان سرامیکی، انواع قمقمه سابلیمیشن، لیوان استیل ورزشی، لیوان استیل مخصوص اتومبیل و… فشار مناسب برای چاپ روی کلاه را تنظیم کنید و اهرم دسته دستگاه هیت پرس را به سمت پایین فشار دهید. به این معنی که می توانید کاغذ را بر روی تمام سطح تا دسته لیوان قرار داده و عملیات چاپ را انجام دهید. وجود پلی اتیلن در ترکیب ساخت این نوع از لیوان ها سبب می گردد اولا این کاغذ ها در محیط زیست زودتر بازیافت گشته و به محیط زیست آسیب کمتری بزند و ثانیا با توجه به تماس مستقیم با مواد غذایی دچار کمترین تاثیرات شیمیایی مواد بر روی آن باشد و سبب بهداشتی ماندن آن شده و سبب جلوگیری از انتقال رطوبت مایعات به سطح بیرونی لیوان می گردد. با موادی مانند گلیسرین و پلیمر PP و سایر افزودنیها ترکیب و مواد اولیه بصورت یکدست و بشکل گرانول تولید میشود . این پرینتر ها در سایزهای A4 و A3 موجود بوده و توانایی چاپ با استفاده از چهار رنگ و شش رنگ با کیفیت بالا را دارا می باشند.

بهترین دستگاه تولید اسکاج

دستگاه چاپ لیوان تک کاره جزو نسل جدید دستگاههای چاپ سابلیمیشن ماگ و لیوان بوده که قادر است انواع ماگ، لیون و فنجان های سابلیمیشن را به راحتی و با کیفیت بالا چاپ نماید. با خرید این دستگاه و بهترین دستگاه تولید اسکاج شما قابلیت چاپ طرح و عکس روی محصولات سطح صاف شامل قاب موبایل , تیشرت , پازل , پدموس , تخته شاسی , کوسن , آینه آرایشی , جاکلیدی , پرچم , ساک دستی و ده ها محصول سطح صاف دیگر خواهید داشت , همچنین با قالب های دیگر این دستگاه شما می توانید بر روی انواع لیوان و ماگ , فنجان , بشقاب و پیش دستی و حتی کلاه لبه دار چاپ انجام دهید.ظاهر فوق العاده زیبا و حرفه ای این دستگاه و تمام ویژگی ها و بروزرسانی تکنولوژی های مختلف بر روی این دستگاه موجب شده است که این مدل از پرفروش ترین مدل های دستگاه چند کاره در کل بازار بشمار آید.

 

زیرا ابزارآلاتی که در تولید آن به کار برده است، بسیار با کیفیت هستند و همین امر موجب شده تا دستگاه تولید لیوان کاغذی طول عمر بالایی داشته باشد. وجود پلی اتیلن در لیوان یکبار مصرف کاغذی موجب می شود برای تولید لیوان کاغذی از چسب استفاده نشود و تنها با استفاده از حرارت و هیترهای دستگاه تمام اتصلات اجزای لیوان کاغذی (قسمت هایی که باید به هم بچسبند) انجام شود. دستگاه لیوان کاغذی لوژو تمام اتوماتیک میباشد و برای کار تنها به یک نیروی کار نیاز دارد که آن هم برای جمع آوری لیوان کاغذی تولید شده توسط دستگاه و خوراک دادن به دستگاه لیوان کاغذی میباشد. هر دستگاه یک اپراتور نیاز دارد و وظیفه ی این اپراتور قرار دادن کاغذ استروک شده ظروف در محل ورودی دستگاه و رول کف ظروف در محل تعبیه شده و در نهایت جمع آوری ظروف تولید شده می باشد. صفحه نمایش دیجیتالی تعبیه شده در دستگاه و میکروسوئیچ های تعبیه شده در آن باعث افزایش دقت و کیفیت دستگاه شده که به اپراتور امکان می دهد به راحتی بتواند زمان و دمای مورد نیاز چاپ خود را کنترل نماید. صفحه نمایش دیجیتالی تعبیه شده در دستگاه کاملا لمسی بوده که به اپراتور امکان می دهد به راحتی بتواند زمان و دمای مورد نیاز چاپ خود را کنترل نماید.

 

همچنین یک نفر اپراتور وارد و تخصصی نیز برای کل واحد تولیدی نیاز میباشد که تعداد دستگاه هر تعدادی باشد ، یک نفر اپراتور برای اداره همه دستگاههای تولیدی کافی میباشد. همچنین به سیستم آمار هوشمند تولید مجهز شده و شما می توانید آمار دقیقی از تولید به صورت روزانه و هفتگی از دستگاه دریافت کنید .وزن (چای ، دمنوش ، کافی و …) در این دستگاه به راحتی قابل تنظیم بوده و بسیار دقیق و منظم عمل می کند . دستگاه چاپ لیوان سابلیمیشن در اصل یک اتوی حرارتی پیشرفته دارای سیستم دیجیتال تنظیم دما و زمان و همچنین سیستم تنظیم فشاردستی است. کاغذ استروک کاغذی هست که یک سمت آن سفید بوده و سمت دیگر دارای طرح می باشد. در شکل زیر یک استروک لیوان کاغذی از طرف سفید آن نمایش داده شده است که شماره 1 نشان دهنده کاغذ اصلی می باشد و شماره 2 نشان دهنده پلی اتیلن می باشد.

نوشته دیگر :
جشن کریسمس

 

برای استعلام لیست قیمت مواد خام سابلیمیشن می توانید با شماره مندرج در آگهی تماس گرفته و یا از طریق در ارتباط باشید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر (لیست قیمت ،مشخصات فنی) تماس حاصل فرمایید. دستگاه فوق جهت چاپ روی لیوان هائی با سایز ۱۱oz مناسب است. دستگاه فوق قابلیت چاپ روی لیوان هائی را دارا می باشد که با سایز 11oz هماهنگی دارند. با استفاده از یک نوار چسب، کاغذ را روی محل مناسب کلاه بچسبانید. سرعت دستگاه های دوار در بهترین حالت ۷۰۰ لیوان در ۱۲ ساعت کاری میباشد در حالی که در دستگاه تولید لیوان چایدار خطی هر خط می تواند ۱۲۰۰ لیوان چایدار را در همین زمان آماده کند و با توجه به ۶ خطی بودن این دستگاه شما در همین زمان ۷۲۰۰ لیوان آماده دارید. همچنین از طریق همین صفحه نمایشگر که صفحه کنترل دستگاه هم می باشد می توان میزان حرارت و مقدار زمان لازم برای انجام چاپ را تنظیم کرد. در واقع میزان کارایی این دستگاه نشان می دهد که خط تولید نهایی چقدر برای تولیدکننده هزینه بر خواهد بود. به یاد داشته باشید تولید انواع پلاستیک در جهان میتواند اثرات مخربی بر روی محیط زیست و زندگی و جوامع بشری بگذارد .

نمایندگی خرید دستگاه تولید بشقاب مقوایی در ایران

در این نوع از دستگاه ، تولید انواع ظروف یکبارمصرف که عامه مصرف و به اصطلاع ظروف بازاری و لبنیاتی قابل تولید میباشد . چه چیزی باعث شده متقاضیان زیادی به خرید انبوه این دستگاه روی آورند؟ 6- چسب نسوز: چسب نسوز بیشتر به منظور تثبیت کاغذ بر روی کالاهایی مانند لیوان کاربرد داشته و در برخی موارد مانند چاپ اجسام تخت عموما به این چسب نیازی نیست. 2 – سپس طرح مورد نظر را بریده و به وسیله چسب نسوز بر روی ماگ یا لیوان می چسبانیم. دستگاه پرس حرارتی 3D به منظور چاپ بر روی قاب موبایل – بشقاب ، سنگ، لیوان و … چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی و نمایندگی خرید دستگاه تولید بشقاب مقوایی در ایران یکی از پرکاربردترین و بهترین راه برای تبلیغات برند در فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلف است. برای فروش بیشتر و رفاه حال مشتری و همچنین ارائه کالایی با قیمت مناسب ، شرکت پخش یک فروشگاه مجازی برای فروش انواع ظروف یکبار مصرف ایجاد کرده است. تیمچه یک فروشگاه اینترنتیست برای خرید اینترنتی موبایل، لپتاپ، لباس، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، کالاهای سوپرمارکتی و… خرید بهترین کارتن بسته بندی ایرانی، در کارگاه های مجهز کشور برای لیوان کاغذی میسر است. در مورد کاغذ و لیوان کاغذی یا مقوایی که کلاً در فصل ۴۸ جدول تعرفه ضمیمه کتاب مقررات صادرات و واردات طبقه بندی می شود، عرض کاغذ، به صورت رول یا ورق، نوع جنس، آغشتگی،…

 

چاپ به وسیله این دستگاه شامل چند مرحله است و نیازمند برخی ملزومات شامل مرکب و کاغذ سابلیمیشن است. قیمت دستگاه چاپ لیوان با توجه به انواع آن مختلف می باشد. سایز 360 سی سی لیوان کاغذی، برای انواع نوشیدنی ها استفاده می شود. این دستگاه قابلیت نصب انواع کلمپ در سایز های 11OZ و 6OZ را جهت چاپ انواع لیوان های بزرگ و کوچک دارا بوده و طراحی آن به نحوی انجام گرفته است که برای تعویض کلمپ ها نیازی به ابزار نیست و این عمل به راحتی صورت می گیرد. سایز دیگر لیوان کاغذی 180 سی سی است که برای استفاده های گوناگونی در بازار موجود است. 2- جوهر سابلیمیشن: جوهر سابلیمیشن جوهر مخصوصی است که در دمای حدود 180 درجه سانتیگراد مستقیما از حالت جامد (چاپ شده بر روی کاغذ) به گاز تبدیل شده و به وسیله حرارت بر روی اشیاء منتقل می گردد. در مواد پلی استایرن ، هنگام استفاده از ظروف برای مواد داغ و مایعات ، استایرن در مواد آزاد می شود و مخلوط مواد و مایعات داخل آن به عاملی برای سرطان زایی آن تبدیل می شود. لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی پلی استایرن از مواد اولیه فشرده شده تولید شده اند که بسیار محکم و قوی می باشد که به راحتی در برابر فشار شکسته نمی شود

 

در سال 1942 ، کالج ماساچوست در مقاله ای اعلام کرد که هزینه استفاده مجدد از لیوان های شیشه ای ، حتی اگر بهداشتی باشند ، 1.6 برابر بیشتر از هزینه لیوان های کاغذی یکبار مصرف است ، در نتیجه این مطالعه و کاهش خطر ابتلا بیماریها بیمارستانها از لیوان های کاغذی استفاده می کنند. شرکت بهسازان پلیمر بانزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه ساخت ماشین آلات صنایع پلاستیک ، به خصوص ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف همکنون آمادگی خود را جهت ارائه سری جدید ماشین آلات تولیدی خود ، که از نظر کیفیت ، ظرفیت و بهره وری ، تا حد امکان به تولیدات روز دنیا نزدیک شده است، اعلام می دارد. حجم تولید پلاستیک و کاربرد آن در زندگی روزمره بسیار زیاد میباشد به نحوی که با تحقیقات انجام شده میتوان گفت از سال 1950 تا 2002 تولید 5 میلیون تن پلاستیک به عددی حدود 200 میلیون تن رسید و متاسفانه این مقدار امروزه به سیصد میلیون تن رسیده است و میتوان گفت زمین گرفتار یک اپیدمی پلاستیک شده است . استفاده از لیوان کاغذی بسیار زیاد است. دقت کنید شما می توانید هر طرحی که مایل باشید روی استروک لیوان کاغذی بزنید.مانند اینها.حتی تعداد طرح ها را زیاد کنید.