اهمیت “کلمه کلیدی” در بازاریابی پیامکی

0 Comments

کلید واژه در بازاریابی پیامکی

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ در بازاریابی پیامکی، “کلمۀ کلیدی” یه کلمه یا حتی یه عدده که به کاربران اجازه می دهد به لیست مشترکان شما پیوسته و در آینده اس ام اس های تبلیغاتی شما رو دریافت کنن. این با ارسال کلمۀ کلیدی مورد توجه به خط خصوصی شما ممکن می شه و شمارۀ مشتری بدون این دست اون دست کردن به طور خودکار به لیست شماره های شما اضافه می شه. اینطوری، شما رضایت مشتری واسه دریافت اس ام اس های خود رو داشته و می تونید مطمئن باشین که تموم پیام های شما بوسیله ایشون خونده می شه.

کلمۀ کلیدی باید به خط خصوصی شما ارسال شه.

طریقۀ کارکرد این کلمات کلیدی به این شرحه: مثلا، یه شرکت که در زمینۀ بهداشت و مراقبت از مو فعالیت داره، شروع به تبلیغات واسه محصولی می کنه که قراره موها رو نرم تر و نورانی تر کنه. واسه تبلیغ این محصول، شرکت از مصرف کنندگان درخواست می کنه که با گوشی خود کلمۀ “نرم” رو به خط خصوصی اونا ارسال کنن. به مشتری گفته می شه که عوضش اینکار یه کوپن پیامکی دریافت می کنه که می تونه با نشون دادن اون در زمان خرید این محصول تخفیفی دریافت کنه. اینطوری، نه فقط مشتری یه خرید انجام داده، بلکه هم اینکه در لیست مشترکان گذاشته شده و اجازۀ این رو به شما داده که در آینده هم اخبار و پیشنهاد های شرکت رو واسه اون بفرستین.

در مقابل چه سودی به مشتریان خود می رسونید؟

پیشنهاد شما می بایست واسه مشتری هم مهم باشه تا اون به این نتیجه رسید اشتراک شما رو قبول کنه. شما باید مشخص کنین که عضویت در بازاریابی پیامکی شما به چه معنا هستش و مشترکان چه فایده هایی رو از این روش به دشت می کنن. به چه دلیل پیشنهاد شما به سود اوناس؟ این باید واسه مشتریان شما توضیح داده شه. در مثال قبل دیدیم که می تونید با وعدۀ یه کوپن تخفیف اونا رو تشویق به ارسال کلمۀ کلیدی کنین. این عادی ترین و البته بهترین روش واسه جمع بیاری مشترکانه.

به چه دلیل برگشت سرمایۀ شما قطعی هستش؟

یکی از بهترین امتیازات استفاده این نوع بازاریابی تضمین شده بودن برگشت سرمایه در طولانی مدته. چون که پس از یه مدت، شما یه لیست طویل از مشترکانی دارید که همه با میل خود اس ام اس های تبلیغاتی شما رو دریافت می کنن و مطمئناً به پیشنهادهای شما اهمیت داده و اونا رو با دقت مطالعه می کنن. با این حساب، اس ام اس های شما واسه کسی مزاحمت ایجاد نکرده و هیچ فشاری بروی مشتری نخواد بود. که این یعنی نام تجاری شما با این تبلیغات لکه دار نمیشه، بلکه عوضش بر محبوبیت و اعتماد مشتریان اضافه می شه.

اصول بازاریابی و فروش موفق

هزینه جذب یه مشتری جدید چقدره؟

بازاریابی پیامکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *