انگیزه باشگاه رفتن

0 Comments

انگیزه باشگاه رفتن

افزایش انگیزه واسه ورزش یکی از چیزهاییه که افراد تنبل به اون نیاز دارن.

به گزارش آلامتو و به نقل از مجله تناسب اندام؛ ثبت نام تو یه باشگاه ورزشی کار آسونیه، اما رفتن به باشگاه به طور منظم کار سختیه! خود شما تا بحال چند بار باشگاهتان رو بخاطر کارای دیگه ندیده گرفته اید؟ پس این خیلی مهمه که واسه ادامه ی ورزش و رفتن به باشگاه انگیزه تون رو حفظ کنین. پیگیری همیشگی جلسات تمرینی تون در باشگاه، نه فقط بدن شما رو متناسب نگاه می داره، بلکه کمک می کنه تا استرس و خستگی هم از شما دور شه. در ادامه ی این نوشته راه هایی رو تقدیم حضورتون می کنیم که به حفظ انگیزه ی ورزش کردن کمک می کنه.

واسه حفظ انگیزه خود:

۱. لوازم ورزشی جدید بخرین

لباس ها و لوازم شیک و مد روز ورزشی شما رو جذاب می کنن. پس این می تونه یه دلیل خوب باشه تا هر روز به باشگاه برید. لباس، لوازم جدید یا یه ساک ورزشی جدید بخرین و رنگ های باحال و خوشحال انتخاب کنین. این ها به شما کمک می کنن تا انگیزه تون حفظ شه.

۲. از دوستتون بخواین تا همراهی تون کنه

تنهایی باشگاه رفتن شاید کمی خسته کننده باشه. اما اینکه دو یا چند نفری با دوستانتون به باشگاه برید، ایده ی خیلی جالبیه. با یکی از دوستان یا یکی از افراد فامیلتان برنامه ریزی کنین و اون رو یار تمرینی خود بذارین.

۳. به یه موسیقی خوب گوش کنین

این هم یکی از دلایل خوب واسه حفظ انگیزه س. آهنگ های مورد علاقه تون رو در پخش کننده ی موسیقی خود کپی کنین، و هنگام تمرین به اون ها گوش بدید. به درستیً باشگاه ورزشی بهترین مکان واسه گوش دادن به موسیقی های باحاله. پس با انگیزه بمونین، چون حالا واسه رفتن به باشگاه یه دلیل خوب دارین.

۴. تمرینتان رو عوض کنین

اگه می خواهید انگیزه تون رو حفظ کنین، به یه تمرین خاص نچسبید. عوضش، تمریناتی با سبک و اشکال جور واجور رو امتحان کنین. ۲ روز تمرینات قدرتی رو امتحان کرده و ۲ روز دیگه رو با تمرینات کاردیو سپری کنین. اگه شما یه برنامه ی تمرینی داشته باشین و بخواین اشکال دیگه تمرین رو امتحان کنین، واسه باشگاه رفتن تحریک میشین.

۵- یه دفتر خاطرات داشته باشین

اینکه یه دفتر خاطرات داشته باشین و اتفاقات روزانه رو در اون بنویسین به انگیزه ی شما خیلی کمک می کنه! خاطرات حضور در باشگاهتان رو در دفتر خاطراتتان بنویسین. تاریخ تمرینتان و وقتی که اون روز در باشگاه سپری کردین و تغییراتی که در بدنتون اتفاق افتاه رو به شکل منظم یادداشت کنین. این کار به شکل خیلی بالایی به شما انگیزه خواهد بخشید تا دوباره به باشگاه برید.

۶. یه برنامه ی غذایی متوازن داشته باشین

می دونین که عادات بد غذایی می تونه باعث خستگی شه؟ خستگی هم باعث می شه احساس سستی کنین. وقتی که احساس سستی کنین، به طور طبیعی تمایل به ندیده گرفتن جلسه ی تمرینی تون دارید. پس این خیلی مهمه که یه برنامه ی غذایی متعادل رو به طور منظم دنبال کنین. می تونید واسه جلوگیری از خستگی به دو وعده ی غذاییتان میوه و سبزیجات هم اضافه کنین.

۷. یه هدف واسه خود مشخص کنین

واسه تناسب و زیبایی اندامتون یه هدف بذارین. واسه اینکه به هدفتون برسین، ناچار هستین تا به شکل منظم به باشگاه برید. اگه تصمیم دارین که وزن کم کنین، اون وقت با پروراندن هدف خود در ذهنتون، همیشه پر انرژی و با انگیزه می مونین.

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

چیجوری اراده قوی داشته باشیم؟

افزایش انگیزه تمرینات ورزشی مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *