مزایای تحول دیجیتال چیست؟

اتخاذ و سازگاری با دیجیتال چیزی بیش از آنچه در حال حاضر در تجارت انجام شده است. برای رقابتی و مناسب بودن ، شرکت ها می توانند شروع و پیشرفت خود را برای انتقال دیجیتال پیش ببرند.

دیجیتال

هنگامی که اخلالگران دیجیتالی پا به پای بسیاری از صنایع می گیرند ، موفقیت در مشاغلی حاصل خواهد شد که اطمینان حاصل کنند که نیروی کار آنها در بهترین روشهای عصر دیجیتال مهارت دارد. علاوه بر این ، این تغییر و تحول باید به پارچه شرکت بافته شود و توسط رهبری قهرمان شود تا حداکثر تأثیر داشته باشد.

نگرانی بسیاری از مشاغل این است که آنها قبلاً عقب افتاده اند. برخی فکر می کنند برای شروع کار خیلی دیر شده اند. در حقیقت ، سرعت دیجیتالی به اندازه ۵ برابر سریعتر از یک تجارت سنتی است و این سرعت برای رهبر یا پیروان سریع ضروری است.

در این مقاله مزایای تحول دیجیتال به یک تجارت و نیروی کار آن را بررسی می کنیم.

تجربه مشتری را تغییر می دهد

وسواس جهان با جدیدترین فناوری ها ، رسانه های اجتماعی و برنامه های مربوط به تمایل به زندگی راحت تر می چرخد. مردم راه حل های ارزشمندی برای مشکلات خود می خواهند. مهمتر از همه ، آنها این کار را سریع می خواهند.

مشکلات

تجربه مشتریان در قلب دیجیتال قرار دارد. در نتیجه ، تمرکز اصلی تحول دیجیتال استفاده از فناوری برش برای بهبود تجربه مشتری است.

بسیاری از شرکت ها این مسئله را تشخیص می دهند ، با ۹۲٪ از رهبران استراتژی های دگرگونی دیجیتال بالغ را توسعه می دهند ، به طور خاص برای افزایش تجربه مصرف کننده.

به گفته مک کینزی ، عوامل موفقیت در تجربه مشتری در فرآیند تحول عبارتند از:

     

  • سفر مشتری را طراحی و دیجیتالی کنید
  •  

  • سرعت و چابکی را در بینش ها افزایش دهید
  •  

  • پذیرش مشتری از سفرهای دیجیتالی مشتری را بدست آورید
  •  

  • توسعه چابکی در تحولات سفر

این شرکت ها در خط مقدم انقلاب دیجیتال ، اقتدار ، اعتماد و احترام بسیار بیشتری را از مشتریان کسب می کنند.

بینش های مبتنی بر داده را هدایت می کند

یکی از مزایای مهم دیجیتالی بودن ، ردیابی معیارها و تجزیه و تحلیل داده هایی که در طی تلاشهای بازاریابی دیجیتال بدست می آید. نکته جالب دیگر ، استفاده از این بینشها به کسب و کارها این امکان را می دهد تا استراتژی ها و فرآیندهای خود را برای به دست آوردن نتایج حتی بهتر بهینه کنند.

در مشاغل ، دو چیز بیشتر از بیشتر هزینه ها و درآمد است. با ادغام بینش های مبتنی بر داده ها در فرهنگ شرکت ، می توان تغییرات عظیمی را در هر دو صورت داد.

استفاده از بینش های داده محور برای درک مشتری و فیدبک های استراتژی تجاری ، شخصی سازی بیش از حد ، ارتباط ، بازخورد در زمان واقعی و چابکی را امکان پذیر می کند. این شامل مشاغل می شود که از داده های ساختاری (اطلاعات شخصی مشتری) و داده های بدون ساختار (معیارهای رسانه های اجتماعی) برای جمع آوری داده ها از بسیاری از نقاط تجارت برای کمک به حرکت در مسیر تحول استفاده کنند.

اهمیت داده ها در تصمیم گیری نباید دست کم گرفت. با داشتن رهبری صحیح برای تشویق این نگرش در سراسر سازمان ، راه رسیدن به یک ROI بالاتر بسیار آسانتر خواهد شد.

همکاری را در همه بخش ها تشویق می کند

بسیاری از مردم از تغییر می ترسند. فکر کل سازمان در حال ایجاد یک تحول عظیم دیجیتال می تواند یک چشم انداز دلهره آور برای یک نیروی کار از رهبری تا کارمندان سطح ورودی باشد. همه فرایندها و استراتژی ها ، به ساختار اصلی و فرهنگ شرکت نیاز دارند که مورد بررسی قرار گیرند.

با این حال ، در آن ، فرصتی برای وحدت در کل نیروی کار وجود دارد. برای به حداکثر رساندن شانس سوئیچ موفقیت آمیز ، باید ارتباط قوی برقرار شود.

با تشویق ، کارکنان می توانند شکافهای سنی و شکافهای اجتماعی را تجزیه کنند تا در مکالمه شرکت کنند و با هم یاد بگیرند. رهبری جامد در این مرحله باعث افزایش هوش دیجیتال نیروی کار می شود.

پایه و اساس یک تحول دیجیتال صاف بر اساس هماهنگی دیجیتال ساخته شده است. وقتی همه بخش ها با هم تراز شوند ، یک فرهنگ قوی برای شرکت شکل می گیرد و این امکان را می دهد تا یک موفقیت موفق و با اطمینان انجام شود.

“در عصر نوسانات امروز ، راه دیگری برای ابداع مجدد وجود ندارد. تنها مزیت پایدار شما نسبت به دیگران می تواند چابکی باشد ، این همان است. از آنجا که هیچ چیز پایدار نیست ، هر آنچه را که ایجاد می کنید ، شخص دیگری تکرار خواهد شد. “- جف بزوس ، بنیانگذار ، آمازون

نوسانات

چابکی و نوآوری را افزایش می دهد

در تجارت ، چابکی توانایی پیشرفت و پیشرفت مداوم بویژه در مورد فرآیندهای دیجیتال است.

این مهم برای نوآوری در بسیاری از صنایع مورد توجه است. وقتی صحبت از طرح های تحول دیجیتالی می شود ، ۶۸٪ شرکت ها چابکی را در بین سه ملاحظه برتر قرار می دهند.

دکتر Brigit Koenig ، مدیر عامل شرکت Allianz Health آلمان ، شکایت داردهنگامی که وی گفت ، وضعیت تجارت در عصر دیجیتال را بهبود بخشید ، “هرگز تمام نشده است. همیشه تغییر وجود دارد و همیشه کارهای بیشتری انجام می شود. “

توسعه سریع و تغییر مداوم منظره دیجیتالی ، هیچ وقت را برای شرکتها نمی گذارد تا روی استیل خود استراحت کنند.

حتی کسانی که در بالا هستند باید برای سازگاری و نوآوری آماده باشند. همیشه رقابت های جدید ، ابزارهای جدید و روندهای جدید وجود خواهد داشت. با این کار ، مشتری خواهان آن سریعتر و بهتر از گذشته خواهد بود. آماده ماندن بسیار مهم است.