مزایای تحول دیجیتال چیست؟

اتخاذ و سازگاری با دیجیتال چیزی بیش از آنچه در حال حاضر در تجارت انجام شده است. برای رقابتی و مناسب بودن ، شرکت ها می توانند شروع و پیشرفت خود را برای انتقال دیجیتال پیش ببرند.

دیجیتال

هنگامی که اخلالگران دیجیتالی پا به پای بسیاری از صنایع می گیرند ، موفقیت در مشاغلی حاصل خواهد شد که اطمینان حاصل کنند که نیروی کار آنها در بهترین روشهای عصر دیجیتال مهارت دارد. علاوه بر این ، این تغییر و تحول باید به پارچه شرکت بافته شود و توسط رهبری قهرمان شود تا حداکثر تأثیر داشته باشد.

نگرانی بسیاری از مشاغل این است که آنها قبلاً عقب افتاده اند. برخی فکر می کنند برای شروع کار خیلی دیر شده اند. در حقیقت ، سرعت دیجیتالی به اندازه ۵ برابر سریعتر از یک تجارت سنتی است و این سرعت برای رهبر یا پیروان سریع ضروری است.

در این مقاله مزایای تحول دیجیتال به یک تجارت و نیروی کار آن را بررسی می کنیم.

تجربه مشتری را تغییر می دهد

وسواس جهان با جدیدترین فناوری ها ، رسانه های اجتماعی و برنامه های مربوط به تمایل به زندگی راحت تر می چرخد. مردم راه حل های ارزشمندی برای مشکلات خود می خواهند. مهمتر از همه ، آنها این کار را سریع می خواهند.

مشکلات

تجربه مشتریان در قلب دیجیتال قرار دارد. در نتیجه ، تمرکز اصلی تحول دیجیتال استفاده از فناوری برش برای بهبود تجربه مشتری است.

بسیاری از شرکت ها این مسئله را تشخیص می دهند ، با ۹۲٪ از رهبران استراتژی های دگرگونی دیجیتال بالغ را توسعه می دهند ، به طور خاص برای افزایش تجربه مصرف کننده.

به گفته مک کینزی ، عوامل موفقیت در تجربه مشتری در فرآیند تحول عبارتند از:

     

  • سفر مشتری را طراحی و دیجیتالی کنید
  •  

  • سرعت و چابکی را در بینش ها افزایش دهید
  •  

  • پذیرش مشتری از سفرهای دیجیتالی مشتری را بدست آورید
  •  

  • توسعه چابکی در تحولات سفر

این شرکت ها در خط مقدم انقلاب دیجیتال ، اقتدار ، اعتماد و احترام بسیار بیشتری را از مشتریان کسب می کنند.

بینش های مبتنی بر داده را هدایت می کند

یکی از مزایای مهم دیجیتالی بودن ، ردیابی معیارها و تجزیه و تحلیل داده هایی که در طی تلاشهای بازاریابی دیجیتال بدست می آید. نکته جالب دیگر ، استفاده از این بینشها به کسب و کارها این امکان را می دهد تا استراتژی ها و فرآیندهای خود را برای به دست آوردن نتایج حتی بهتر بهینه کنند.

در مشاغل ، دو چیز بیشتر از بیشتر هزینه ها و درآمد است. با ادغام بینش های مبتنی بر داده ها در فرهنگ شرکت ، می توان تغییرات عظیمی را در هر دو صورت داد.

استفاده از بینش های داده محور برای درک مشتری و فیدبک های استراتژی تجاری ، شخصی سازی بیش از حد ، ارتباط ، بازخورد در زمان واقعی و چابکی را امکان پذیر می کند. این شامل مشاغل می شود که از داده های ساختاری (اطلاعات شخصی مشتری) و داده های بدون ساختار (معیارهای رسانه های اجتماعی) برای جمع آوری داده ها از بسیاری از نقاط تجارت برای کمک به حرکت در مسیر تحول استفاده کنند.

اهمیت داده ها در تصمیم گیری نباید دست کم گرفت. با داشتن رهبری صحیح برای تشویق این نگرش در سراسر سازمان ، راه رسیدن به یک ROI بالاتر بسیار آسانتر خواهد شد.

همکاری را در همه بخش ها تشویق می کند

بسیاری از مردم از تغییر می ترسند. فکر کل سازمان در حال ایجاد یک تحول عظیم دیجیتال می تواند یک چشم انداز دلهره آور برای یک نیروی کار از رهبری تا کارمندان سطح ورودی باشد. همه فرایندها و استراتژی ها ، به ساختار اصلی و فرهنگ شرکت نیاز دارند که مورد بررسی قرار گیرند.

با این حال ، در آن ، فرصتی برای وحدت در کل نیروی کار وجود دارد. برای به حداکثر رساندن شانس سوئیچ موفقیت آمیز ، باید ارتباط قوی برقرار شود.

با تشویق ، کارکنان می توانند شکافهای سنی و شکافهای اجتماعی را تجزیه کنند تا در مکالمه شرکت کنند و با هم یاد بگیرند. رهبری جامد در این مرحله باعث افزایش هوش دیجیتال نیروی کار می شود.

پایه و اساس یک تحول دیجیتال صاف بر اساس هماهنگی دیجیتال ساخته شده است. وقتی همه بخش ها با هم تراز شوند ، یک فرهنگ قوی برای شرکت شکل می گیرد و این امکان را می دهد تا یک موفقیت موفق و با اطمینان انجام شود.

“در عصر نوسانات امروز ، راه دیگری برای ابداع مجدد وجود ندارد. تنها مزیت پایدار شما نسبت به دیگران می تواند چابکی باشد ، این همان است. از آنجا که هیچ چیز پایدار نیست ، هر آنچه را که ایجاد می کنید ، شخص دیگری تکرار خواهد شد. “- جف بزوس ، بنیانگذار ، آمازون

نوسانات

چابکی و نوآوری را افزایش می دهد

در تجارت ، چابکی توانایی پیشرفت و پیشرفت مداوم بویژه در مورد فرآیندهای دیجیتال است.

این مهم برای نوآوری در بسیاری از صنایع مورد توجه است. وقتی صحبت از طرح های تحول دیجیتالی می شود ، ۶۸٪ شرکت ها چابکی را در بین سه ملاحظه برتر قرار می دهند.

دکتر Brigit Koenig ، مدیر عامل شرکت Allianz Health آلمان ، شکایت داردهنگامی که وی گفت ، وضعیت تجارت در عصر دیجیتال را بهبود بخشید ، “هرگز تمام نشده است. همیشه تغییر وجود دارد و همیشه کارهای بیشتری انجام می شود. “

توسعه سریع و تغییر مداوم منظره دیجیتالی ، هیچ وقت را برای شرکتها نمی گذارد تا روی استیل خود استراحت کنند.

حتی کسانی که در بالا هستند باید برای سازگاری و نوآوری آماده باشند. همیشه رقابت های جدید ، ابزارهای جدید و روندهای جدید وجود خواهد داشت. با این کار ، مشتری خواهان آن سریعتر و بهتر از گذشته خواهد بود. آماده ماندن بسیار مهم است.

مهارتها و دانش را به روز می کند

با ادامه فن آوری جدید به استراتوسفر ، تقاضا برای این مهارت های تخصصی رشد می کند. آینده کسب و کار دیجیتال برای نامگذاری چند مهارت که به خودشان می آیند ، به دنبال این است که به شدت بر روی مهارت های زیر ساخته شود:

     

  • هوش مصنوعی
  •  

  • واقعیت افزوده
  •  

  • Cloud Computing
  •  

  • آموزش ماشین
  •  

  • اکتشاف / تجزیه و تحلیل داده ها
  •  

  • هک رشد

گزارشی از Altimeter نتیجه گرفت که ۳۱٪ از شرکت ها فاقد استعداد و تجربه دیجیتال در بین نیروی کار و رهبری خود هستند. بسیاری از شرکت ها با ترس از تغییر ، تحول دیجیتال را به عنوان یک هزینه بزرگ به جای یک سرمایه گذاری هوشمند تلقی می کنند.

سرمایه گذاری

با ایجاد چالش برای ایجاد تغییر ، مشاغل به کارکنان خود اجازه می دهند مهارت هایی را برای آینده پرورش دهند و همچنین تجارت خود را با دانش درون خانه به منظور توسعه و پیشرفت و پیشرفت در رقابت رقابتی عصر دیجیتال فراهم می کنند.

یک فرهنگ دیجیتال را فراهم می کند

محوریت این طبیعت انعطاف پذیر و سازگار ، یک مکان کار دیجیتالی قوی است. این امر باعث می شود تا نیروی کار مولد و درگیر در تحول و بدون احساس احساس غرق شدن یا قطع شدن از روند باشد.

صرفاً داشتن فناوری کافی نیست. اگر یک تجارت در آینده موفق شود ، سازمان باید فرهنگ شرکت را اتخاذ کند که این تغییر را پذیرفته باشد.

با توجه به اینکه ۶۰٪ از متخصصان احساس تغییر و تحول را احساس نمی کنند ، یک فرهنگ شرکتی که نیروی کار را در یک محیط یادگیری دیجیتالی غوطه ور می کند ، یک مزیت مهم است ، و به آنها کمک می کند تا سال های پیش رو در کنار صعود از نردبان برای تبدیل شدن به کارمندان با بهره گیری از دیجیتال استفاده کنند.

تحول دیجیتال اجازه می دهد تا با ایجاد تأثیر بر رهبری و فرهنگ رانندگی از بالا به پایین این اتفاق بیفتد. اهمیت آن به حدی است که پیش بینی می شود ۹۰٪ از شرکتهای بزرگ تا سال ۲۰۱۹ CDO را به وجود آورند.

روند و عملیات را تحکیم می کند

۸۸٪ شرکتها ارائه دهنده شخص ثالث را استخدام می کنند تا به آنها در تبدیل شدن کمک کنند

استخدام

این توییت

کنار گذاشتن پول ، بزرگترین فایده ای که فناوری به مشاغل داده است این است که ارتباط با افراد دیگر را آسان تر کرده است.

شرکت ها با انجام دیجیتالی می توانند بیش از نیروی کار خود بلکه کل معماری آنها را به هم نزدیک کنند. این شامل رسانه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل و رابط های مدیریت پروژه است.

این ادغام فرآیندها و عملیات شرکت باعث می شود تا تجارت با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کند و نیازهای آنها را برآورده سازد.

به عنوان نمونه از Xylem استفاده کنید. در طی سالهای گذشته ، ارائه دهنده فناوری آب سیستم های IT میراثی را با هم ادغام کرده است تا یک بستر متمرکز بر بهره وری عملیاتی ، مشارکت مشتری و رشد را ایجاد کند. با اعمال فشارهای اجتماعی ، تلفن همراه ، IoT ، تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای ارائه دهنده خدمات در هسته ، بیش از ۳۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است.

در پایان ، آینده تحول دیجیتال دیگر نقطه ای از افق نیست. نیاز مبرم به اجرای آن در چند سال آینده دیگر نمی تواند نادیده گرفته شود – مطمئناً اگر سازمان علاقه ای به موفقیت یا سود کسب کند. عصر دیجیتال چیز جدیدی نیست ، اما متفاوت است.

انتخاب برای ماندن در خارج از آزادی بود که بسیاری از مشاغل طی یک دهه گذشته داشته اند. اما زمان تمام شده است. ما درگیر یک داروینیسم دیجیتالی هستیم و این مشاغل است که کاملاً در تحولات دیجیتالی آنها قرار دارد که رشد می کند و سرمایه گذاری می کند.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا