دلایل رتبه بندی وب سایت شما نیست (و چگونه می توان آنها را بهبود بخشید)

0 Comments

شما وب سایت خود را راه اندازی کرده اید ، محتوای جذاب نوشتاری را آماده کرده اید و آماده هستید تا هجوم بازدید کنندگان را شروع کنید تا مشغول شوند و در نهایت تبدیل شوند.

روی کاغذ ، همه چیز خوب به نظر می رسد. اما در عمل ، وب سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر خود یا به هیچ وجه برای کلمات کلیدی رتبه بندی نمی کند. چرا که نه؟

در حالی که اصول اولیه سئو ممکن است ساده به نظر برسد – محتوای عالی بنویسید و پیوندهای مربوطه بسازید – عملی واقعی سئو می تواند بسیار پیچیده تر باشد. رقبای ، الگوریتم های رتبه بندی پیچیده و همچنین عواملی مانند سن ، ارتباط و درگیری برای در نظر گرفتن وجود دارد.

وب سایت ها به دلایل مختلف موفق به رتبه بندی نمی شوند. بعضی ها به اندازه کافی خوب نیستند که از رقبایش بالاتر بروند. برخی دیگر منابع بزرگی هستند که فاقد پیوند برای رتبه بندی هستند. وقتی وب سایت خود را راه اندازی کرده اید ، به راحتی می توانید این عوامل را از دست داده و تعجب کنید که اشتباه می کنید. برای تضمین موفقیت در بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار و وب سایت خود ، مهم است که یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال جمع کنید. شما می توانید mini ebook ما را بارگیری کنید تا بدون در نظر گرفتن میزان بودجه یا منابع موجود ، متوجه شوید که چگونه این اتفاق می افتد.

دیجیتال

به عنوان یک راه حل فوری ، ما شایع ترین دلایل رتبه بندی وب سایت شما را ذکر نکرده ایم ، همچنین روش هایی برای رفع سئوی شما و ارائه مطالب ، بهینه سازی در صفحه و پیوندهای لازم برای پیروزی در رقابت و تبدیل شدن به وب سایت خود. موفقیت رتبه بالا.

راه حل

رتبه بندی جستجوی فعلی خود را بررسی کنید

مهم است بدانید که در حال حاضر در نتایج جستجوی گوگل کجا هستید. با درک این اطلاعات ، شما می توانید بهتر بدانید که چرا وب سایت شما در رتبه بندی قرار نمی گیرد و خود را به عنوان پایه ای محکم برای کار فراهم می کند. برای این کار می توانید از ابزاری مانند SERPs.com استفاده کنید تا بررسی کنید که صفحه صفحه برای کلمه کلیدی یا اصطلاح خاصی در چه رتبه ای قرار دارد.

پس از وارد کردن این اطلاعات ، می توانید رتبه بندی جستجوی صفحه خود را در گوگل ، Yahoo! و Bing مشاهده کنید ، همچنین سرعت بارگیری سایت خود را مشاهده کنید.

به عنوان یک راه حل فوری ، ما پنج مورد از رایج ترین دلایل رتبه بندی وب سایت شما را ذکر نکرده ایم ، و همچنین پنج راه برای رفع سئوی شما و ارائه مطالب ، بهینه سازی در صفحه و پیوندهای لازم برای پیروزی در رقابت ، وب سایت خود را ارائه داده ایم. و تبدیل به یک موفقیت درجه بالا.

رقابت سخت

هرچه کلمات کلیدی هدف شما رقابتی تر باشد ، عملکرد سئو بیشتر می شود تا وب سایت شما به صفحه اول برسد.

یکی از متداول ترین دلایلی که وب سایت ها در رتبه بندی قرار نگرفته اند این است که آنها کلید واژه های جستجو را با رقابت گسترده ای هدف می گیرند. هرچه این رقابت سخت تر باشد ، برای رتبه بندی در صفحه اول (و به ویژه در چند موقعیت برتر) باید وب سایت شما قوی تر باشد.

کلمه کلیدی مانند “کارت های اعتباری” بسیار رقابتی است ، با صفحه اول که بر روی وب سایتهای محبوب و مستقر با هزاران پیوند ورودی قرار دارد. در زیر ، ما سه نتیجه برتر برای “کارتهای اعتباری” را با استفاده از برنامه افزودنی MozBar کروم تجزیه و تحلیل کرده ایم:

نتیجه اول ، CreditCards.com ، بیش از یک میلیون پیوند از تقریباً ۵۰۰۰ دامنه دارد. این صفحه همچنین با یک صفحه داخلی در جایگاه دوم قرار دارد و نشان می دهد که این یک وب سایت قدرتمند و قابل اعتماد است. در مکان سوم یک وب سایت مالی عمومی با تقریبا ۱۲ میلیون پیوند از ۴۳۶۴ دامنه قرار دارد.

به یاد داشته باشید که بانک اطلاعاتی پیوند Moz به اندازه گوگل کامل نیست و این وب سایت ها می توانند میلیون ها پیوند دیگر داشته باشند که هنوز ایندکس نشده اند.

اگر یک وب سایت جدید را با هدف کلمات کلیدی مانند “کارت های اعتباری” راه اندازی کرده اید ، چقدر طول می کشد تا چندین میلیون پیوند کسب کنید؟ رقابت سخت این کلمه کلیدی بدان معنی است که شما می خواهید بدون بودجه روابط عمومی و SEO چند میلیون دلاری به جایی برسید.

دلار

قبل از شروع فعالیت سئو خود ، ضروری است که از همه رقابت های کلمات کلیدی هدف خود آگاه باشید. شما برای رتبه بندی برتر در برابر وب سایت های دیگر رقابت می کنید ، و هر پیوند اضافی آنها یکی از آنهاست که باید با آنها مطابقت داشته یا در آن بهبود پیدا کنید.

اگر وب سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی نمی کند ، می تواند به دلیل رقابت باشد. قبل از شروع ایجاد محتوا و ساختن لینک ، رقبای خود را با استفاده از نرم افزاری مانند Moz ، Majestic یا Ahrefs برای درک رقابت برای کلمه کلیدی خود ، تجزیه و تحلیل کنید.

بهینه سازی ضعیف در صفحه

آیا وب سایت شما به درستی برای جستجوی ارگانیک بهینه شده است؟ عواملی مانند عناوین صفحه کلمات کلیدی ، نقشه های نقشه XML و تراکم کلمات کلیدی ممکن است به اندازه تبلیغات گسترده و لینک سازی فریبنده نباشند ، اما آنها نقش بسیار مهمی در کمک به Google دارند تا در مورد وب سایت شما کار کند.

اگر وب سایت شما دارای Backlink ها و محتویاتی است که به کلمات کلیدی مورد نظر مربوط هستند اما رتبه ای ندارند ، این می تواند به دلیل بهینه سازی مطلوب در صفحه نباشد.

Backlink

جنبه های مختلفی برای بهینه سازی روی صفحه وجود دارد که هر SEO باید حیرت انگیز باشدe از در راهنمای ما برای بهینه سازی جستجو پس از راه اندازی وب سایت جدید ، ما تاکتیک های عملی را برای ارائه برچسب های عنوان موثر ، توضیحات متا و ساختار مناسب برای جستجوگرها در صفحه در لیست شما قرار می دهیم:

     

  • برچسب های عنوان باید کلمات کلیدی غنی ، جذاب ، موجز و طبیعی باشد
  •  

  • توضیحات متا ، مردم را ترغیب می کند تا به یک صفحه وب دسترسی پیدا کنند ، اقتدار آن را تقویت کرده و به صفحه شما برای دستیابی به رتبه بهتر برای کلمات کلیدی خاص کمک می کند. آنها باید منحصر به فرد باشند ، حاوی کلمات کلیدی باشند و بیش از ۱۶۰ نویسه نباشند.
  •  

  • برچسب های Alt با کلمه کلیدی مناسب می توانند باعث افزایش رتبه جستجوی صفحه شما شوند. آنها باید کوتاه باشند (بیشتر از ۳ تا ۶ کلمه نباشند) ، موضوع صفحه را ذکر کرده و تا حد امکان طبیعی باشند.
  •  

  • نشانی های اینترنتی باید بین ۵۰ تا ۱۰۰ نویسه باشد.

سایر اقدامات مهم برای انجام این کار شامل ایجاد نقشه سایت XML برای وب سایت شما می باشد تا گوگل بتواند تمام صفحات خود را پیدا کرده و نمایه سازد ، اضافه کردن برچسب های کانونی برای جلوگیری از تکرار مطالب مربوط به محتوا و خزیدن وب سایت شما برای اطمینان از این که در صورت خطا برطرف نمی شود.

اگر تازه وارد سئو هستید و درمورد شروع بهینه سازی صفحه به راهنمایی نیاز دارید ، می توانید از ابزارهایی مانند Yoast سئو برای WordPress (رایگان) و Gr-On-Page Grader (پرداخت) برای پیدا کردن و رفع صفحه استفاده کنید. موارد بهینه سازی وب سایت شما را حفظ می کند.

نکته جالب در مورد سئو در صفحه این است که شما فقط باید یک بار این کار را انجام دهید. پس از تثبیت عناوین صفحه ، برچسب های تصویر و سایر عناصر بهینه سازی صفحه ، می توانید تلاش های خود را بر روی ایجاد محتوای عالی و ایجاد پیوندها به وب سایت خود متمرکز کنید.

محتوای نازک

آیا وب سایت شما برای رتبه بندی گوگل بسیار “نازک” است؟ الگوریتم گوگل برای پاداش مناسب ترین و مفیدترین نتایج برای هر کلمه کلیدی جستجو طراحی شده است. داده های SerpIQ نشان می دهد که صفحات برتر برای کلمات کلیدی رقابتی معمولاً دارای بیش از ۲۰۰۰ کلمه از محتوای منحصر به فرد هستند.

از آنجایی که الگوریتم پاندا گوگل در سال ۲۰۱۱ به روز شد (جایی که بسیاری از وب سایت ها در جستجوی قدرت دچار افت شدید شدند) بازاریابان باید روی ایجاد بهترین تجربه کاربری ممکن برای رتبه بندی خوب تمرکز کنند.

اگر محتوای شما کوتاه و ساده است ، ممکن است گوگل نتواند آن را به عنوان یک نتیجه مناسب برای کلمات کلیدی مورد نظر خود مشاهده کند. گوگل دارای اشتهای سالم است و محتوا با مقدار زیادی ماده معمولاً از محتوای نازک و سبکی بهتر است که ارزش بسیار زیادی را ارائه نمی دهد.

مانند بهینه سازی ضعیف در صفحه ، رفع مشکلات نازک محتوای آسان است. اگر وب سایت شما پیوندهای ورودی خوبی دارد اما محتوای بی کیفیت دارد و مانع از رتبه بندی آن می شود ، رفع محتوای آن می تواند برای بهبود رتبه بندی و دید موتور موتور جستجو کافی باشد.

مشکلات

ضخیم شدن مطالب خود را با افزایش طول و سطح جزئیات آن شروع کنید. اگر صفحه شما دارای ۵۰۰ کلمه از محتوای منحصر به فرد است و رقبای شما همه ۲،۰۰۰ یا بیشتر هستند ، قطعه خود را طوری ببندید که طول ، جزئیات و کیفیت آن همه ضرب و شتم شود.

با افزودن زیرنویس های مربوطه با کلمات کلیدی اصلی و مرتبط خود ، محتوای خود را افزایش دهید. اگر صفحه شما یک کلمه کلیدی گسترده را هدف قرار می دهد ، از زیرنویس های H1 ، H2 و H3 برای هدف قرار دادن تغییرات در کلمه کلیدی برای جذب ترافیک جستجوی اضافی استفاده کنید.

محتوای وب سایت شما باید با کیفیت بالا ، آموزشی ، روشنگری و شخصی باشد. با استفاده از یک شخصیت خریدار و ایجاد محتوای خود در ذهن انسان ، به جای موتور جستجو ، شانس بسیار بیشتری برای مصرف و اشتراک گذاری محتوای خود خواهید داشت و ایجاد لینکهای پیوندهایی که باعث افزایش رتبه جستجوی شما می شود.

هنگامی که در صفحه سایت خود نسخه کپی و محتوا را بهبود می بخشید ، همیشه در نظر بگیرید که آیا قابل هضم ، مکالمه و مناسب برای مخاطبان انسانی است – اگر برای شما خوب نیست ، برای دیگران خوب نخواهد بود و رتبه ای هم ندارد خوب.

نوشتن کپی خوب که شامل کلمات کلیدی هم به صورت کم و هم به صورت طبیعی کلید تقویت رتبه شماست ، به شما امکان می دهد تا ضمن ایجاد یک تجربه بهتر مشتری ، مارک خود را انسانی کنید.

SEO گورو سئو برایان دین این را تکنیک آسمان خراش می نامد. به محتوای خود به عنوان یک ساختمان در یک افق شهری شلوغ فکر کنید. هدف شما فقط این نیست که یک برج اداری یا یک ساختمان مشترک باشید – این بلندترین ، برجسته ترین ساختمان است که در ابتدا همه متوجه آن خواهند شد.

لینک کافی نیست

شما رقبای خود را تجزیه و تحلیل کرده اید ، عناصر صفحه وب سایت خود را بهینه کرده اید و بهترین مطالب را در طاقچه خود ایجاد کرده اید. با وجود این ، وب سایت شما در صفحه سه نشسته است و تنها یک ترفند ترافیکی از کلید واژه های دم بلند وکمی در راه فعالیت تجاری.

هنگامی که کلمات کلیدی ساده را با کمی رقابت هدف قرار می دهید ، بهینه سازی خوب صفحه اغلب مواردی است که در صفحه اول برای رتبه بندی آن لازم است. وقتی کلمات کلیدی رقابتی را هدف قرار می دهید ، برای دستیابی به رتبه های صفحه اول (و به ویژه پنج پنجم) ، به ترکیبی از مطالب عالی و پیوندهای عالی نیاز دارید.

اگر کسب و کار شما با وجود داشتن محتوای قوی تر و بهینه سازی صفحه ای نسبت به رقبای خود رتبه ای ندارد ، احتمالاً پیوندهای کافی ندارد.

الگوریتم گوگل از دو عامل برای تعیین اینکه آیا یک صفحه بهترین نتیجه برای هر کلید واژه جستجو است استفاده می کند:

     

  • ارتباط ، که با استفاده از مبحث صفحه (تراکم کلمه کلیدی ، عناوین ، برچسب عنوان ها و سایر عوامل صفحه) و متن لنگر پیوندهای ورودی مشخص می شود
  •  

  • تصویب ، که با استفاده از سیگنال های محبوبیت مانند تعداد پیوندهای ورودی به صفحه و ارزش صفحاتی که این پیوندها در آن قرار دارند ، تعیین می شود (PageRank)

هرچه پیوندهای شما به وب سایت شما بیشتر باشد ، ارزش و اهمیت این پیوندها بیشتر می شود ، توسط گوگل بیشتر به عنوان یک صفحه مرتبط مشاهده می شود. به طور خلاصه ، تعداد پیوندهای بیشتر (و پیوندهای بهتر) با رتبه بندی صفحه اول وب سایت شما برابر است.

فراتر از تعداد پیوندهای بالای وب سایت شما ، ارتباط هر لینک در کمک به وب سایت شما در رتبه بندی کلمات کلیدی مورد نظر خود نقش مهمی ایفا می کند.

پیوندهای وب سایتهای دیگر در طاقچه شما (به عنوان مثال پیوندی به وب سایت کارت اعتباری شما از وب سایت مالی شخصی) معمولاً وزن بیشتری نسبت به پیوندها از وب سایتهای غیر مرتبط دارند ، زیرا آنها یک موضوع واضح درباره موضوع وب سایت شما ایجاد می کنند.

پیوندهای مربوط به متن لنگر مربوطه (به عنوان مثال پیوند با متن لنگر “بهترین کارتهای اعتباری برای اعتبار بد” که به صفحه کارتهای اعتباری شما برای اعتبار اعتباری شما اشاره دارد) در مورد موضوع صفحه شما به گوگل اطلاع می دهند و اهمیت آن را برای کلمات کلیدی مرتبط افزایش می دهند. . به جای هدر دادن فرصت تقویت SEO با پیوند دادن به موارد مشابه ، اینجا را کلیک کنید.

استفاده از کلمه کلیدی به عنوان متن لنگر ، به خزنده های موتور جستجو اطلاعات بیشتری در مورد پردازش آنها می دهد. همچنین اطمینان حاصل می کند که نمایه پیوند دهنده به خوبی ساختار یافته است.

سعی کنید از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی دقیق خودداری کنید. بهره گیری از تغییرات نزدیک به شما کمک می کند تا در انتخاب گسترده ای از کلمات کلیدی ، رتبه بهتری کسب کنید.

SEO فراتر از روزهایی است که تعداد زیادی از لینک های متنی دقیق می توانند هر وب سایت را برای هر کلمه کلیدی رتبه بندی کنند. با این وجود ، کیفیت ، کمیت و ارتباط لینک هنوز هم نقش بسیار مهمی در کمک به وب سایت شما برای رتبه بندی کلمات کلیدی هدف خود دارد.

شیوه های ساختن لینک بد

سرانجام ، وب سایت شما به دلیل جریمه دستی یا الگوریتمی ممکن است برای کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار نگیرد.

Google کاملاً از شیوه های SEO کلاه سیاه مانند شبکه های خصوصی وبلاگ ، پیوندهای پرداخت شده ، پیوندهای اسپم و لینکهای هک شده آگاه است. در طی پنج سال گذشته ، این اقداماتی مانند به روزرسانی پنگوئن و نمایه سازی گسترده برای مبارزه با ساختمان پیوند غیر اخلاقی انجام شده است.

اگر وب سایت شما یک مرتبه برای کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار گرفت اما دیگر این کار را نکرد ، یا با وجود داشتن پروفایل لینک بهتر و محتوای صفحه روی تر از رقبای خود ، در صفحه سوم یا چهارم قرار می گیرد ، می تواند موضوع مجازات دستی یا الگوریتمی باشد. .

می توانید اقدامات و مجازات های دستی را در کنسول جستجوی گوگل مشاهده کنید. بر روی “جستجوی ترافیک” کلیک کرده و سپس برگه “عملکرد دستی” را باز کنید تا ببینید تیم وب اسپم گوگل اقداماتی علیه وب سایت شما انجام داده است یا خیر.

مجازاتهای دستی به طور معمول برای شیوه های ایجاد پیوند بد مانند استفاده از پیوندهای پولی یا وب اسپم اعمال می شود. برخی وب سایت ها همچنین مجازات هایی را برای بهینه سازی صفحه مانند جاسوسی با کلمات کلیدی دریافت می کنند ، اگرچه این موارد نادر است.

برخلاف سایر عوامل رتبه بندی در این لیست ، رفع مجازات های دستی بسیار سخت است. می توانید از گوگل بخواهید پیوندهای بد را با استفاده از ابزار Disavow نادیده بگیرد ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها به درخواست شما احترام بگذارند ، به خصوص اگر پیوندها نتیجه تلاش برای ایجاد پیوند شما باشد.

همچنین می توانید از صاحبان هرگونه لینک بد بخواهید که آنها را به صورت دستی حذف کنید. این روند می تواند کند و دشوار باشد ، و هیچ تضمینی وجود ندارد که رتبه شما پس از اتمام پیوندهای مجازاتی بهبود یابد. در کل ، این یک فرآیند پرهزینه است که تضمین کننده کار نیست.

از آنجا که مجازاتهای دستی برای رتبه بندی و ترافیک وب سایت شما بسیار شدید است و برعکس آن دشوار (یا گاهی غیرممکن) نیست ، بهتر است برای جلوگیری از مجازات کردن بهتر از صرف وقت خود در تلاش برای معکوس کردن مجازات بعد از این واقعیت باشید.

چگونه می توانید دید جستجوی وب سایت خود را بهبود ببخشید؟

بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی ارگانیک یک فرآیند تدریجی است که نتایج بلند مدت را به وجود می آورد ، مشروط بر اینکه در این راه درست پیش بروید.

Froعوامل بهینه سازی صفحه ضعیف برای پیوندهای بسیار اندک ، عوامل مختلفی می توانند وب سایت شما را از دستیابی به رتبه های مورد نظر خود متوقف کنند. خوشبختانه ، این فرآیند آسان برای پیدا کردن و رفع عواملی است که مانع از رتبه بندی وب سایت شما آنطور که باید می شوند.

چگونه می توان دید جستجوی وب سایت خود را بهبود بخشید؟ اگر وب سایت شما رتبه بندی نمی کند و آنطور که فکر می کنید باید ، پنج عامل موجود در لیست ما را مرور کنید و برای بهبود رتبه بندی خود اقدام کنید ، ترافیک خود را افزایش داده و درآمد بیشتری از وب سایت خود بدست آورید.

پست های مرتبط:

     

  • ۸ نکات اساسی سئو در راه اندازی وب سایت شرکت جدید خود
  •  

  • ۷- کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه بازاریابی دیجیتال انجام دهید
  •  

  • چگونه تغییر فید جدید فیس بوک بر بازاریابی آنفلوآنزا تأثیر می گذارد
  •  

  • راهنمای کامل برای ایجاد یک وبینار پرتحرک
  •  

  • فروش و درآمد درایو را با گزارش دهی به فروش موثر

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا