سئو از تاریخ گذشته – تکنیک های لازم برای جلوگیری از آن

بهینه سازی موتور جستجو – بی تردید یکی از مهمترین و همزمان شیوه های دیجیتالی سایه است. حتی اگر تصمیم دارید به عنوان یک متخصص جستجوگرها آموزش ببینید ، مهارت لازم برای انجام این کار متنوع است و شامل عناصر کاملاً فنی و خلاق است.

دیجیتال

از ایجاد محتوا تا درک کدهای پاسخگویی سرور ، سئو یک شغل گسترده و غالباً زیاد است.

با این وجود ، این یک مؤلفه اساسی برای هر استراتژی دیجیتال و راهکاری است که شما باید بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت یا صنعت خود ، آن را گنجانید. سئو می تواند ترافیکی با کیفیت بالا و بسیار هدفمند را به وب سایت شما هدایت کند زیرا این درگاه اصلی تماس بیشتر کاربران اینترنتی است که به دنبال چیز خاصی هستند.

۸۸٪ از بازاریاب ها در سراسر جهان سرعت جستجوگرها را در دستیابی به رتبه های جستجو بهتر ، افزایش ترافیک سایت و تولید سرب موفق می کنند.

سئو ، مانند هر تخصص دیگری در زمینه بازاریابی دیجیتال ، با سرعتی سریع تکامل می یابد. این بدان معنی است که برای هر نوآوری در منطقه ، یک تکنیک منسوخ وجود دارد که باید به هر قیمتی از آن اجتناب شود. اگر شما یک متخصص نیستید که تنها تمرکز آن سئو باشد ، این تحولات ممکن است دشوار باشد که در صدر قرار داشته باشید و در نتیجه رتبه های شما نیز رنج می برد. به همین دلیل ما این لیست جامع را برای کمک به شما در شناسایی و کنار گذاشتن قدیمی ترین تکنیک های کلاه ایجاد کرده و موفقیت سئو را تضمین کرده ایم.

قیمت

۱ key کلمات کلیدی را بیش از حد در اولویت قرار ندهید

تحقیقات کلمات کلیدی مدتهاست که سنگ بنای SEO محسوب می شود. به نظر می رسد ایجاد محتوا که دارای کلمات کلیدی است و اصطلاحاتی را که مخاطب هدف شما در جستجوی آنهاست ، منطقی ترین روش باشد. با این حال ، استفاده از این کلمات کلیدی بیش از حد ، به استراتژی سئو شما آسیب جدی می رساند.

با استفاده از کلمات کلیدی به روشی که طبیعی به نظر نمی رسد یا مابقی محتوای صفحه وب شما تکمیل نشده باشد ، به عنوان هرزنامه مشاهده می شود ، و می تواند به طور بالقوه مانع از کلیک کاربر شود. به جای کلمات کلیدی ، تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید و ایجاد محتوا که آموزنده و آسان برای خواندن باشد.

به جای کلمات کلیدی ، تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید و ایجاد محتوا که آموزنده و آسان برای خواندن باشد.

این توییت

گوگل نمونه ای از موتور جستجو است که طرفدار جستجوی معنایی است – که از زمینه یک جستجو به جای کلمات کلیدی دقیق استفاده می شود. این بدان معناست که Google نتیجه ای را ارائه می دهد که معتقد است بیشتر مربوط به یک عبارت جستجو است تا یک مسابقه دقیق. در نتیجه ، شما باید کمتر روی کلمات کلیدی خاص در صفحات فرود خود و بیشتر در ایجاد محتوا که نیازهای جستجوگر را پیش بینی می کند ، تمرکز کنید. به طور خلاصه – کیفیت متناسب با کلمات کلیدی .

۲ ٫ برای تغییر در کلمات کلیدی یک صفحه فرود ایجاد نکنید

باز هم ، به جای تمرکز بر روی یک تجربه کاربری مثبت ، یک تاکتیک مشترک سئو قدیمی ایجاد یک صفحه وب مجزا و جداگانه برای هرگونه تغییر در یک کلمه کلیدی است که یک کسب و کار می خواهد برای آن هدف گذاری و رتبه بندی کند.

کلمات کلیدی زیر را بگیرید:

     

  • صندلی تکان دهنده
  •  

  • صندلی سنگی دست ساز بافته
  •  

  • صندلی تخته سنگی خیزران دستباف

پیش از این ، یک متخصص SEO برای هر یک از این اصطلاحات جستجو ، صفحه فرود را ایجاد می کرد ، که در نهایت منجر به یک تجربه کاربر ناخوشایند می شود ، زیرا آنها سعی می کنند مجموعه ای از صفحات را هدایت کنند.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، گوگل اکنون به صفحاتی که قصد یک جستجوگر را دارند ، ارج می بخشد ، و این به شما قدرت می دهد صفحات وب غیرمجاز را از بین ببرید. در واقعیت ، ایجاد یک صفحه محصول واحد برای یک صندلی چرخان که بطور ظریف و ارگانیکی شامل all کلمات کلیدی ذکر شده در بالا باشد بسیار ساده تر و کارآمد خواهد بود.

به گفته Google ، به گفته Google ، ۷۰٪ جستجوها می توانند معنی را از مترادف های کلمات کلیدی به دست آورند.

برای کلمات کلیدی که در بالا به آنها اشاره شد ، نیازها و علایق هر جستجو یکسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید ایجاد صفحه جالب و آموزشی آموزشی است که ترکیبی سالم از تصاویر و متن است.

۳ content محتوای زیادی منتشر نکنید

ظهور محتوا به عنوان یک عامل مهم در رتبه بندی ، به این امید که این حجم بالاتر از محتوا منجر به افزایش ترافیک به وب سایت یک کسب و کار شود ، باعث افزایش بیش از حد مقالات وبلاگ و صفحات وب سنگین شده است. اما با افزایش این محصول ، کیفیت به طور فزاینده ای کاهش می یابد.

محتوای بیشتر لزوماً برابر با ترافیک بیشتر نیست. هر مطلبی که در وب سایت شما قرار دارد ، نیاز به هدف مشخص دارد. اگر نمی توانید به راحتی تعریف کنید که این هدف چیست ، نباید در سایت شما باشد.

۴ techniques از تکنیک های کسب پیوند تنبل استفاده نکنید

هنگامی که وب سایت کسب و کار شما با تعدادی از سایر موارد مرتبط استوب سایت های وی ، این “Backlink ها” از ویژگی های بارز اعتبار موتورهای جستجو محسوب می شوند و بر این اساس رتبه بالاتری را کسب خواهید کرد. با این حال ، هنگامی که متخصصان SEO مفهوم ایجاد لینک را به این احساسات ساده تقلیل می دهند ، می توانند فاکتورهای اصلی و ارزشمند این لینک ها را فراموش کنند.

Backlink

مبادله پیوند روشی برای کاهش تلاش مورد نیاز برای ایجاد Backlink های معتبر با کیفیت است ، در عوض تصمیم دارد در ازای دریافت یکی از آنها ، پیوندی را به یک سایت ارائه دهد. شاید به نظر برسد راهی آسان برای تقویت رتبه شما باشد ، اما در عصری که زمینه و اهمیت آن حاکم باشد ، تبادلات پیوندی می توانند اسپم و بی فکر به نظر برسند.

اسپم

در عصری که زمینه و ارتباط حاکم است ، تبادلات پیوندی می توانند بسیار ناپسند و بی فکر به نظر برسند.

این توییت

پیوندهای پشتی فقط زمانی با کیفیت بالا حساب می شوند (یعنی مربوط به وب سایت شما و از یک دامنه محبوب و معتبر). هنگامی که شروع به استفاده از روش هایی از قبیل تبادل لینک یا پرداخت Backlink می کنید ، پیام واضح و غیرقابل اجتنابی برای موتورهای جستجو ارسال می کند که می خواهید با استراتژی سئو خود گوشه ها را برش دهید. تکنیک های دستیابی به پیوند تنبل به جای مفید بودن آسیب می رسانند. درعوض ، وقت خود را برای ایجاد استراتژی بلند مدت با محوریت محتوای باکیفیت متمرکز کنید که باعث به اشتراک گذاشتن افراد خواهد شد ، بنابراین می توانید پیوندهای اصیل را به روشی طبیعی بسازید.

۵ blog وبلاگ نویسی با کیفیت پایین مهمان را قبول نکنید

وبلاگ نویسی مهمان مدت ها است که جزء استراتژی های همه جانبه محتوا است. مزایای می تواند چند برابر باشد – این فشار را کاهش می دهد که ایجاد محتوا اغلب می تواند در یک بخش بازاریابی با منابع محدود قرار بگیرد. این می تواند مطالب متنوع تری را از دیدگاه های مختلف در اختیار مخاطبان شما قرار دهد. این می تواند پیوندهایی ایجاد کند.

پس چرا ، مت کاتس ، رئیس سابق تیم اسپم وب در Google ، اعلام کرد:

چنگال را در آن بچسبانید: وبلاگ نویسی مهمان انجام می شود. فقط خیلی بد اسپم شده است.

زیرا آنچه که به عنوان یک تکنیک معتبر سئو شروع شده است اکنون به روشی مکانیزه برای به دست آوردن Backlink تبدیل شده است و بسیاری از شرکت کنندگان از اهمیت محتوای با کیفیت به نفع تولید حجم بالایی از محتوای تکراری و اسپمی که گوگل ممکن است با مجازات هرزنامه پاسخ دهد ، صرف نظر کردند.

وقتی به طور صحیح انجام شود ، وبلاگ نویسی مهمان ، چه شما مشارکت را بپذیرید یا آنها را به سایت دیگری پیشنهاد دهید ، می تواند مارک تجاری شما را گسترش داده ، زیر را آنلاین بسازد و هم ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد کند. با این حال ، مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد چه کسی وبلاگ را مهمان کنید و چه کسی برای شما وبلاگ می گیرد ، باهوش باشید.

باهوش

اگر پست وبلاگ میهمان را از یک نویسنده ناآشنا یا یک وب سایت دارای قدرت کم بپذیرید ، این به طور بالقوه می تواند بر رتبه شما تأثیر منفی بگذارد. به همین ترتیب ، وبلاگ نویسی مهمان برای سایتی دیگر که اعتبار آن سوال برانگیز باشد ، SEO شما را هم افزایش نمی دهد.

به طور خلاصه – اطمینان حاصل کنید که فقط وبلاگهای مهمان را از وبلاگ و سایتهای معتبر و تأثیرگذار در صنعت با اعتبار محکم و پیگیری های قوی در رسانه های اجتماعی بپذیرید. هر چیز دیگری صریحاً به تجارت شما آسیب می رساند.

سئو یک تخصص اساسی برای هر بازاریاب دیجیتال است ، و مهم است که بتوانید اثربخشی شما را بفهمید و بسنجید. برای راهنمایی درباره معیارهای مربوط به سئو ، می توانید راهنمای عملی موسسه بازاریابی دیجیتال را در اینجا ببینید.

سرانجام ، لطفاً در بخش نظرات زیر ، نظرات و تجربیات خود را با بهترین و بدترین تکنیک های SEO با ما در میان بگذارید.