نحوه موفقیت در فروش دیجیتال با استفاده از بازاریابی محتوا

قبل از مجبور شدن تغییر دهید – جک Welch

از سال ۱۸۴۹ تا ۱۸۵۵ حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر برای دنبال کردن فرصت زندگی به کالیفرنیا رسیدند. این کلمه در کوهپایه های کالیفرنیا طلا ، و بسیاری از آن وجود داشته است. برای کسانی که پیچیدگی های استخراج معدن را درک کرده و در زمان مناسب آمده اند ، میلیون ها دلار ساخته شده است. اما دیگران نیز در فقر رها شدند.

دلار

به یک معنا ، بازاریابی محتوا قله طلای قرن بیست و یکم است. هر روز داستانهای موفقیت جدیدی از استارت آپ ها ، وبلاگ نویسان انفرادی و شرکتهای بزرگ وجود دارد که ROI گسترده را از راهبردهای بازاریابی محتوا دریافت می کنند. با این وجود ، برای بسیاری از افراد ، تجربه ای پرهزینه و غیرقابل بازگشت است.

بازاریابی محتوا

خوشبختانه ، بازاریابی محتوا دقیقاً مانند برای طلا نیست. موفقیت مبتنی بر کاملاً شانس نیست – این بستگی به توسعه و اجرای یک استراتژی مؤثر دارد.

همانطور که قبلاً بحث کرده ایم ، ارسال وبلاگ تبلیغی نیست. استفاده از وبلاگ شما برای ایجاد اسپم دائمی در مورد مشترکین و دنبال کنندگان با اطلاعات مربوط به شرکت ، محصولات یا خدمات شما به سرعت باعث از بین رفتن طرفداران خواهد شد. با این حال ، شما می توانید از وبلاگ خود برای هدایت فروش استفاده کنید. اگر به خوبی انجام شود ، استراتژی بازاریابی محتوایی شما ممکن است در واقع به یک ماین طلای با ارزش تبدیل شود.

اسپم

می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که چگونه می توانید از طریق دیجیتال به موفقیت فروش دست پیدا کنید. ما همچنین نکاتی را در زیر ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند تا بازاریابی محتوا استراتژی فروش شما را تکمیل کند و از آمدن به عنوان فروش سخت و طاقت فرسا برای مخاطبان هدف خودداری کنید.

دیجیتال

به فروش به عنوان یک قیف نگاه کنید ، نه یک سوئیچ

فروشنده اتومبیل استفاده شده اغلب فرایند فروش را مانند یک سوئیچ روشن خاموش رفتار می کند. مشتری یا می گوید “بله” یا “نه” – و اگر او بگوید نه ، فروشنده یک کمیسیون است.

در قلمرو دیجیتال ، فروش سوییچ نیست ، بلکه قیف است. با وجود حداقل ۸۱٪ خریداران قبل از خرید تحقیق می کنند ، بیشتر افراد برای اولین بار که به وب سایت شما می آیند آماده تصمیم گیری نیستند. در عوض ، آنها محصولات را ارزیابی و مقایسه می کنند – تلاش می کنند کالایی را پیدا کنند که دقیقاً آنچه را که لازم دارند ارائه دهد.

با توجه به این موضوع ، به یاد داشته باشید که وبلاگ شما و رسانه های اجتماعی در صدر قیف قرار دارند. احتمالاً یک پست وبلاگ خواننده را به مشتری تبدیل نمی کند. با این حال ، یک پست بلاگ تنها می تواند یک خواننده را به مشترک تبدیل کند – کاربر را یک قدم به تصمیم نهایی خرید نزدیک می کند.

هنگامی که شما استراتژی فروش خود را بیشتر به عنوان یک قیف نگاه می کنید و به عنوان یک سوئیچ خرید یا خریداری نمی کنید ، تمرکز شما از فروشندگان به سمت مشاور تغییر می یابد. هنگامی که شما یک مشاور شدید ، هنگامی که آنها آماده خرید هستند ، به مشتریان خود کمک کنید تا بر چالش خود غلبه کنند یا یک نیاز را بر طرف کنند ، در اولویت ذهن آنها قرار خواهد گرفت.

محتوای مناسب را برای چشم اندازهای مناسب ایجاد کنید

نماد شما را بشناسید

یکی از بدترین نظارتی که یک برند می تواند انجام دهد تمرکز وبلاگ آنها بر روی طاقچه اشتباه است.

یک دلیل وجود دارد که تنها ۴۲٪ از مشاغل معتقدند بازاریابی محتوای آنها مؤثر است – خیلی ها فکر می کنند که ترافیک وبلاگ برابر با فروش بیشتر است.

این توییت

اگرچه درست است که افزایش ترافیک شما برای رشد فروش شما بسیار مهم است ، اما وبلاگ هایی با روزانه فقط چند ده بازدید وجود دارند که بیش از وبلاگ هایی با ۱۰،۰۰۰ بازدید روزانه کسب می کنند. چرا؟ زیرا آنها محتوای خود را بر روی افرادی متمرکز می کنند که در واقع علاقه مند به خرید هستند.

باید توجه شما به وبلاگ شما به طور کامل بین خط بین بودن تعادل برقرار شود ، در حالی که هنوز هم برای انواع مختلف مخاطبان گسترده و قابل دسترسی است.

به عنوان مثال ، بیش از حد بسیاری از نویسندگان مستقل وبلاگ خود را به این موضوع متمرکز می کنند که “چگونه یک نویسنده مستقل شویم”. اگرچه این محتوا ممکن است بخش بزرگی از آزادکاران مشتاق را به خود جلب کند ، بسیاری از مشتری ها را به خود جلب نخواهد کرد. با این حال ، یک نویسنده مستقل که وبلاگ وی در مورد تحولات در MedTech و صنایع مراقبت های بهداشتی صحبت می کند ، خوانندگان خاصی را جذب می کند که در واقع علاقه مند به استخدام آنها هستند.

استخدام

در نقطه مقابل طیف ، بسیاری از مشاغل تمرکز خود را بیش از حد محدود می کنند. به عنوان مثال ، اگر لامپ های هوشمند را به مصرف کنندگان می فروشید ، وبلاگی که در مورد جنبه های فنی روشنایی هوشمند بحث می کند ، احتمالاً زیاد مورد توجه آنها قرار نخواهد گرفت. در همین حال ، وبلاگی که درباره آینده اینترنت اشیاء (IoT) بحث می کند ، ممکن است پیروان بیشتری را به خود جلب کند.

بهترین راه برای اطمینان از اینکه وبلاگ شما تمرکز مناسب را حفظ می کند ، تهیه شخصیت برای مشتری ایده آل شما است. جنسیت ، سن ، علایق ، سطح درآمد ، سرگرمی ، نگرانی و غیره این شخص چیست؟ سپس مطالب خود را بر روی نیازهای آنها متمرکز کنید. چه چیزی در وب جستجو می کند؟ آنها تمایل به خواندن چه چیزی دارند؟ هنگامی که شما درک کنید که شخصیت مورد نظر شما کیست ، محتوای مربوطه را توسعه دهید. becomes بسیار ساده تر!

هر پست را با یک تماس فراخوان ارزشمند

پایان دهید

هنگامی که وبلاگ شما به درستی مدیریت می شود ، خوانندگان به مطالب شما می آیند زیرا آنها به دنبال حل یک مشکل خاص هستند. در حالت ایده آل ، پست وبلاگ شما بینش دقیقی را که لازم است برای برداشتن قدم بعدی در سفر مشتری خاص خود داشته باشد ، به آنها ارائه می دهد.

با این حال ، چرا حتی ارزش بیشتری ارائه نمی دهید؟ اگر خواننده به دنبال مشاوره مصاحبه است ، چرا با پاسخ به ۲۰ سوال متداول در مصاحبه ، بارگیری مجانی ارائه نمی دهید؟ اگر خواننده در تلاش است تا شکل بگیرد ، چرا تقویم تمرین رایگان یا تلفیقی از دستور العمل های سالم تهیه نمی شود؟

با این حال ، چرا حتی ارزش بیشتری ارائه نمی دهید؟ اگر خواننده به دنبال مشاوره مصاحبه است ، چرا با پاسخ به ۲۰ سوال متداول در مصاحبه ، بارگیری مجانی ارائه نمی دهید؟ اگر خواننده در تلاش است تا شکل بگیرد ، چرا تقویم تمرین رایگان یا تلفیقی از دستور العمل های سالم تهیه نمی شود؟

هنگامی که کسی در خبرنامه شما مشترک شد ، می توانید از یک ابزار CRM برای ردیابی آن تعامل استفاده کنید – نظارت بر محتوا ، ابزارها و محصولاتی که بیشتر به آنها علاقه مند است.

هنگامی که به تدریج نمایه چشم انداز را می سازید ، می توانید هدف خود را با سرویس صحیح و به روش صحیح شروع کنید – درست در صورت نیاز.

این توییت

علاقه مندید

فروش را فشار ندهید ، مشکلی را حل کنید!

اگر خود را در جزیره بیابانی با ۱۰۰ نفر دیگر پیدا کردید و اتفاق افتاده بود که تنها چاه این جزیره را در اختیار داشته باشید ، دیگر نیازی به فشار فروش آب خود نخواهید بود. چرا؟ زیرا این یک ضرورت مطلق است بدون آن ، مردم تشنه می شوند. شما هرگز نیازی به پیدا کردن مشتری نخواهید داشت زیرا مشتریان شما را پیدا می کنند .

اگرچه ممکن است تجارت شما هرگز به اندازه کافی خوش شانس نباشد و انحصار بازار داشته باشد ، یک چیز هنوز هم صادق است – هرچه مردم محصول شما را به عنوان یک ضرورت مشاهده کنند ، هرچند کمتر باید به متقاعد کردن آنها برای خرید اقدام کنید. فقط وقتی پمردم مطمئن نیستند که شما بهترین راه حل مشکل آنهاست که باید آنها را روی محصول خود بفروشید.

چگونه این کار را می کنید؟ با تمرکز بر حل مشکلات و نه تلاش برای فروش محصول خود.

وقتی فهمید که بازاریابی محتوا در قیف فروش شما جای می گیرد ، پرسنل مشتری خود را می شناسید و CTA های ارزشمند و صریح را ایجاد کرده اید ، وقت آن است که اطمینان حاصل شود که کل استراتژی بازاریابی محتوا شما بر حل مشکلات مشتریان متمرکز شده است.

با ساختن وبلاگ خود به یک مرکز اصلی در مورد مشکلات خاصی که شرکت شما برای حل آن کمک می کند ، مردم نه تنها محتوای شما را پیدا و مطالعه می کنند ، بلکه به شما اعتماد می کنند تا به عنوان یک موضوع موضوعی اعتماد کنید. هنگامی که مردم شما را به عنوان یک رهبر فکر در طاقچه خود مرتبط می کنند ، هنگامی که شما کاری را انجام می دهید یا یک محصول را توصیه می کنید ، آنها تمایل بیشتری به خرید خواهند داشت.

آیا می دانید

چه کسی سرانجام طی طوفان طلای ۱۸۴۹ برنده شد؟ کسانی که ابزار ، اقامتگاه و خدمات به معدنچیان می فروختند. در حالی که صدها هزار نفر معتقد بودند که طلا باعث ثروتمند شدن آنها خواهد شد (و این کار را برای تعداد کمی خوش شانس انجام داده است) ، تعداد انگشت شماری از کارآفرینان تشخیص دادند که بهترین راه برای رشد ثروت سازگار فراهم آوردن ارزش برای افراد است. به جای تعقیب ثروت.

یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا باید منجر به افزایش فروش شود ، اما این یک طرح سریع ثروتمند نیست. به جای استفاده از وبلاگ شغل خود به عنوان یک تبلیغ (یا بدتر از همه ، به عنوان یک سرگرمی) ، با آن به عنوان فرصتی برای ارائه ارزش به دیگران رفتار کنید. از آن به عنوان ابزاری برای کمک به افراد پیروی در موفقیت خود استفاده کنید – ضمن اینکه به تدریج فواید اضافه شده در تجارت با شرکت خود را آشکار کنید.

در پایان ، وبلاگی که اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد در حالی که راهنمایی مصرف کنندگان را در قیف فروش می گذارد ناگزیر به فروش بیشتر می شود. اکنون شروع کنید!

بیشتر بیاموزید

بروشور دوره فروش دیجیتال و اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات صغیر Oجزایر مفید اروگوئه ازبکستان VanuatuVenezuelaViet NamVirgin Islands، BritishVirgin Islands، U.S.Wallis & Futuna صحرای غربی YemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL

علاقه مندید

سوفی الیزابت اسمیت

بروشور دوره فروش دیجیتال و اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL