۳ فاکتور که نشان می دهد سئو به از خود گذشتگی نیاز دارد!

0 Comments

ربات های گوگل گوی سبقت رو از آدم ها در جهانی غیرمادی و فضا مجازی اینترنت در مورد از خود گذشتگی ربوده ان. این که گوگل هر روز به دنبال الگوریتم جدید می شه و تلاش داره اصول رو مرتبا به روزرسانی کنه نشون از همین فداکاری ها داره.

چون گوگل به فکر کاربره قوانین رو پیوسته تغییر می دهد و با خلاقیت خود مسائلی رو مطرح می کنه تا کاربر تجربه بهتری از جستجو و وبگردی داشته باشه. چیزی که امروزه با عنوان تجربه کاربری شناخته می شه.

خلاقیت

جدا از گوگل ما هم در همین راه و روش رو در پیش گرفتیم. تموم وقت ما صرف بررسی دیتا و اطلاعاتی می شه که ما رو در تولید محتوا بهینه و مناسب راهنمایی می کنه. باحال تر این که همین راه و روش در به وسیله تموم کارشناسان اتخاذ می شه و هیچکی واسه این از خود گذشتگی واسه کاربر در احساس نمی کنه ضرر کرده!
زمان زیادی می برد تا یه  به درجه موفقیت برسه و حرفه ای شه؛ چون گوگل از خود گذشتگی می کنه و دوست داره شما به بالاترین استاندارد های موجود به عنوان دوست اون برسین.  اگه به از خود گذشتگی گوگل شک دارین شاید با این ۳ عامل راضی میشین که هر چی گوگل می خواهد واسه خود شما و به مصلحت کاربره.

از خود گذشتگی گوگل واسه کاربران در سئو

ضرورت به اشتراک گذاری محتوا
گوگل با به کار گیری مسئله مهم سایت ها رو مدیریت می کنه. محتوا خاص کاربره و تا وقتی که اطلاعات خود رو عمومی نکنین نمی تونید مثل گوگل از خودگذشتگی داشته باشین.
هدف گذاری کلمات کلیدی غیرهدف
شما در سایت خود همه کلمات کلیدی دنیا رو پوشش نمی بدید. تعداد محدودی کلمه هست که در سئو روی اون ها مانور می بدید. اما ممکنه کاربر به دنبال جواب به سوالاتی باشه که طوری به کسب وکار شما مربوط شه. این آخر فداکاری گوگله که از شما می خواهد ببه کلماتی در توجه کنین که شاید در رتبه بندی شما تاثیر چندانی ندارن؛ اما به هر حال راحتی کاربر از هر چیزی مهم تره.
شروع با کم اهمیت ترین موارد ممکن
مقدمات جفت و جور شده. کلمات کلیدی و بستر تولید محتوا هم آماده شده و نوبت به شما هستش که با فعالیت خود کاربر رو جذب کنین. یادتون نره که لازم نیس از روز اول با مهم ترین اهداف خود محتوا تولید کنین. عوضش بهتره به موارد کم اهمیتی توجه کنین که ممکنه از دید رقبا مخفی مونده باشن.