بهینه سازی سایت و بازاریابی با موتورهای جستجو

در دنیای امروز، اینترنت مرزها رو حذف کرده و کمک کرده که شما در هر منطقه ای از دنیا که هستین بتونین از وقایعی که در نقاط دیگه جهان اتفاق می افته خبردار شین. با این شرایط، بهترین شرایط واسه صاحبان مشاغل و سرمایه ها جفت و جور شده که بتونن اجناس و کار و کاسبی خود رو به بقیه نقاط جهان هم معرفی کنن که به این کار می گن.
در مورد معرفی و فروش اجناس، فعالیتی که همیشه انجام می شده، به کار گیری افراد بازاریاب بوده که باید به سراغ شرکتا و یا به درب منازل واسه تبلیغات از اجناس می رفتن ولی بزرگترین عیب این روش این بوده که این کار محدود به موقعیت جغرافیایی می شه ولی در دنیای امروز شما می تونین در اینترنت خیلی راحت اجناس خود رو معرفی کنین و افراد در هر منطقه می تونن از اون باخبر شن.

بازاریابی با موتورهای جستجو یا به زبون لاتین Search Engine Marketing نمونه ای از بازاریابی اینترنتی با عنوان سئو و بهینه سازی سایت هستش که در مورد انتخاب وب سایتایی که از راه اونا تبلیغات ارائه می دید، و اندازه نمایش دهی اونا در صفحات موتورهای جستجو، راهنمایی ارائه میدن.

سئو

روش بازاریابی با موتورهای جستجو، ایجاد سایت هاییه که در سایتای موتور جستجو مانند گوگل، در رده های بالا قرار گیرند. موتورهای جستجوی زیادی، راهکارهای واسه افراد و شرکتای دارای تبلیغات ارائه کردن که معروف ترین اونا، به کار گیری موضوعاتی در سایته، که در زمان جستجو، نتیجه ای دقیقا برابر با سایت شما ارائه داده شه. واسه این روند لازمه که بر محتوا و مضامین سایتای تبلیغاتی خود، دقت و تمرکز کافی داشته باشیم.

تعریف بازاریابی با موتورهای جستجو

تعریف دیگه از این روند، ارائه تبلیغات به سایتای پربازدید و رده اول در موتورهای جستجوئه. در این روند، موتورهای جستجو، سایتای رده اول رو واسه تبلیغات به شما معرفی می کنه. در ادامه هزینه ای که شما واسه این تبلیغات در نظر گرفتین، تعیین کنن رده سایت تبلیغ کننده س. شرکت و یا شخص بازاریاب هم می تونه هزینه ای به گوگل پرداخت کنه، تا در ازای کلمایت خاص در قسمت سرچ، سایت اونا در رده اول قرار گیرند.
به تعبیری بهتر، سایت بازاریاب می تونه با در نظر گرفتن محتوا و مضامین سایت خود، تکراری نبودن موضوعات، کلمات کلیدی برابر با اجناس شرکت و بهینه سازی مطالب، رده سایت خود رو بدون پرداخت هزینه ای بالا بیاره تا به محض جستجوی کلمات مربوط به تولیدات، سایتشان در موتور جستجو نمایان شه.
در صورت ارائه تبلیغات به سایتای رده بالای موتورهای جستجو هم، می تونین به دلخواه به صورت پرداخت به ازای هر کلیک و یا به صورت مدت موندگاری بنر در سایت، هزینه رو در سایت پذیرنده حساب کنین.
یادمون نره که یکی از عادی ترین راه های ارتباطی کاربران با وب سایتا، از راه موتورهای جستجوئه. در نتیجه اینجور مخارجی واسه جفت و جور یه سایت خوب، با در نظر گرفتن چگونگی طبقه بندی موتورهای جستجو، راه حلی با منافع بالا حساب می شه. در این روش شما با کمترین هزینه و حتی بدون هزینه، می تونین سایتای خود رو در رتبه های بالای موتورهای جستجو بذارین. در مرحله بعد، با در نظر گرفتن ازدیاد کلیکا و بازدیدای مشتریان، سایت شما، به دلیل ازدیاد بازدید کننده ها در طبقه بندی موتورهای جستجو، به طور خودکار در رده های بالا قرار میگیره.

راه حل